Terug naar overzicht
ik draag panty's, gewoon huidkleurige voor in m'n schoenen... denk dat je moet nemen waar je je goed in voelt en wat past op je kleed ;-)xxx Jessy
In de winkel zeiden ze dat je dit best wel doet. Ik draag huidskleurige stay up pantys, dus geen volledige
Voor mij blote beentjes!
Ik had ook stay-ups, heb geen last gehad van knellende schoenen, we hadden een heel warme dag.
Hier geen kousen, niets als last mee! :-)Groetjes,Evelien
Ik heb me dit ook een tijdje geleden afgevraagd.. Ik ga er geen dragen maar heb een zijden voetspray gekocht om knellende schoenen te voorkomen.
ik had voetsokjes van la perla, met een kanten boordje dat net boven mijn witte pumps kwam piepen. Geen pijnlijke voeten en de hele dag dezelfde schoenen kunnen dragen.GroetjesEls
@Penny: Waar vind je zo'n voetenenspray? Kun je deze gewoon in de supermarkt verkrijgen? Lijkt me super handig! @Karen: Hier ook geen panty's omdat die meestal te hoog zitten en het mij niet handig lijkt bij naar het toilet gaan en 'stay ups' zie ik ook niet zitten omdat dit mij lastig lijkt. Ik ga wel een shortje aandoen voor wrijving tussen de billen tegen te gaan. Niet sexy, maar wel comfortabel ;-)groetjes
Ik heb de spray bij brantano gevonden, voeten voelen hiermee heel zacht en fris aan..