Terug naar overzicht
ik heb er mijn bruidsjurk gekocht en ben er zeker positief over. het interieur is nogal lelijk maar ik had een super vriendelijke verkoopster. je mag wel zelf geen kleedjes kiezen, ze zoeken ze aan de hand van wat je aangeeft mooi te vinden uit voor je vanachter. Ik ben gewoon blijven en blijven vragen tot HET kleedje er plots bijzat.ik heb pas mijn eerste pas gehad en ik ben nog steeds zeer tevreden.
Tikt maar een 'bruidsparadijs' in via de zoekfunctie...Meer ontevreden bruidjes dan tevreden. Hopelijk heb je net als Sara hierboven wel succes en een leuke verkoopster! Succes!! X
Ik heb ook mijn jurk daar gekocht (en mijn verloofde zijn kostuum).In het begin echt geen klachten over het bruidsparadijs want de verkoopster was inderdaad zeer vriendelijk en luistert goed naar je wensen.Toch had ik bij mijn eerste pas wat problemen (er was niets aangepast aan mijn kleed waardoor het gewoon af mijn lijf zakte). Dat was uiteraard een grote teleurstelling want de eerste pas kon niet doorgaan. MAAR toen had ik toch ook wel een héél lieve naaister die me direct gerust stelde. Voorbije woensdag ben ik dan mijn (2de) eerste pas gaan doen en nu was het wél in orde!Wij vonden het ook wel gemakkelijk dat je daar alles kan kopen. (schoenen, lingerie, gastenboek, ...)
Ik vind het vooral een hele dure winkel...En ik ben er niet vriendelijk ontvangen...dus ook niks gekocht daar..
Ik ben daar ook geweest voor mijn schoenen, ik werd daar heel hartelijk ontvangenDan ben ik nog een 2de keer geweest samen met mijn bijna-man en dan bestelden we onze bedankingen voor onze ouders en getuigen,heel vlot gegaan, en ook bij het afhalen waren ze heel vriendelijk,heb er absoluut geen slechte ervaring mee.Zal wel meevallen hoor, en staat het jou daar niet aan ga je ergens anders heen he,je moet geen kleed kiezen dat niet 100% jouw gedacht is,want dat had ik ook gedaan van de eerste de beste winkel een kleed gekocht,maar ik had er al snel spijt van!Heb het gelukkig kunnen doorverkopen aan iemand voor dezelfde prijs,maar dat is een buitenkans natuurlijk, dus heb geluk gehad!Daarna naar een andere winkel geweest en daar vond ik plots mn droomjurk!De eerste jurk die ik daar aandeed is nu mijn trouwkleed!Binnen een weekje mag ik erin stralen, joepie!Veel succes bij de zoektocht ;)