Terug naar overzicht
Oh, fijn dat ook je papa iets leuks gevonden heeft. Hopelijk valt de outfit van je mama mee en anders nog eens goed gaan shoppen en dan zal ze ook iets heel erg mooi vinden! Groetjes, Alessia!
Ben al blij dat het met mijn papa zo snel is gegaan :-)!Ons mama ja...maatje 52 is niet evident...maar het zal wel lukken, ze heeft nog 'eventjes' tijd :-)!!!groetjes!
Dat was dus snel in orde!! Was de bestelling van de mama uitgesteld dan? Meestal heb je dat toch altijd snel hé...En inderdaad,je hebt nog eventjes hé! Mijn ouders hebben nog geen van twee iets Maar ze hebben natuurlijk wel een week langer hé De dag voor jullie trouwdatum mag ik mijn jurk gaan halen,nog 40 dagen dus,mmmmm klinkt kort hé!! En neeeeeeeeeeeee we krijgen géén nieuwe stressaanval!! Fijn weekend dames!
Ja, twas snel in orde en tis echt ferm! :-) op zen 62 gaat hij ferm modern voor den dag komen! :-)Eerste bestelling van mama trok op niks...allemaal zo van die nylon stofjes...not good! Er is nog een ander topje en blouse onderweg, normaal binnen een week hebben we dat...duimen dat het goed is...is ook iets chiquer dus zou ideaal zijn!Fingers crossed!!Klinkt kort ja :-)!!Maar we houden de stress onder controle é Nancy :-) we proberen dat toch...hehe!groetjes!
Hé SandraTof dat je een leuke outfit hebt gevonden voor je papa!Moest het toch zijn dat de bestelling van je mama fout loopt ofzo (hopelijk niet natuurlijk!) dan weet ik nog een goede winkel voor grotere maten.Mijn mama heeft maat 48 en is bij Couture Ann geweest. Ik weet niet van waar je precies bent, maar hier is alvast de link naar de website http://www.coutureann.be/ Nog veel succes en hopelijk komt alles goed met de outfit van je mama!Groetjes
Hey Lindsay,Ik ken de winkel zeker ;-) mijn trouwjurk komt er van...Maar je mama zal waarschijnlijk een echt suitekleedje gehad hebben dan?Ons mama wilt eerder iets dat ze achteraf toch nog kan dragen, maar toch feestelijk is.Het komt wel goed :-) ze heeft nog even tijd...en nog wat winkels achter de hand in geval van nood :-)!Maar toch merci voor de tip zene ;-) 7 aug moet ik bij Ann mijn kleedje nog eens gaan passen!groetjes
Het Sandra, leuk dat het vinden van je papa's kledij vlot verlopen is. Mijn papa heeft eindelijk vorige week ook iets gevonden. Hij is vorig jaar geopereerd aan maagkanker en daardoor weegt hij maar 50 kilo meer. Gevolg hij moest dus iets in een kleine maat vinden. Niet simpel zalle. Maar uiteindelijk toch gelukt. Nog veel succes met de zoektocht naar iets leuks voor je mama!
Een hele kleine maat of een grotere...dat is inderdaad niet gemakkelijk! Wel goed dat je papa al iets gevonden heeft dan!Bedankt...ik doe mijn best om haar zoektocht zo makkelijk mogelijk te maken :-)!groetjes!
Hey SandraOeps, dan zal je het inderdaad zeker kennen hihi. Het is daar wel altijd druk é, maar ze zijn wel vriendelijk. Bij mijn mama was het eerder andersom, ze wou voor één keer echt superchique gekleed zijn en totaal anders dan anders Ik ben gewoon van mijn mama altijd te zien in haar "standaardoutfit" van een gewone blouse en een rok. Mijn mama heeft grote maten en is dan nog een kleintje dus zij vind nooit heel leuke passende kledij. We zijn er een paar maand geleden achter geweest en ik moet zeggen ze zag er echt fantastisch uit, ik had haar nog nooit zo feestelijk en mooi gezien. Ik kreeg er zelfs traantjes van in de ogen Ik hoop echt dat jullie ook zo'n moment gaan hebben, want zeker als "moeder van de bruid" is het toch belangrijk dat je je echt goed voelt in je kledij met al die ogen op je gericht. En zeker als je wat zwaarder bent zoals onze mama's.Nog heel veel succes!Groetjes
Nog even een correctie , ik heb mij vergist van winkel.Wij zijn naar couture Conny geweest: http://www.cony.be/gotflash.htm Die andere winkel gingen we eventueel naartoe gaan als we bij Conny niets vonden vandaar dus even mijn verwarring.Maar bij deze nog eventueel een extra winkel achter de hand
Aaah...dat is idd een andere winkel!Ga het zeker onthouden die tip!!groetjes!