Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Mauritius

28-7-2012 22:03:55
Hallo mede-bruidjes,
We zijn er eindelijk uit. Eind oktober vertrekken we op huwelijksreis naar Mauritius
We vroegen ons af of er hier iemand van jullie al ooit is geweest en of ze aan/afraders hebben?
Onze reis is geboekt via mauritiustravel.nl, is er iemand van jullie die hier al ervaring mee heeft?
Groetjes!

Renske
14-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1343

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik28-7-2012 22:14:23

Hey Renske,

Wij zijn in september 2010 ook op huwelijksreis geweest naar Mauritius. We vonden het er gewoon prachtig!! het is een plek waar je cultuur, natuur en relaxen aan elkaar kan koppelen. Wat ik niet zou aanraden is om zelf een auto te huren. Wij hadden hier aan gedacht maar na de rit in de taxi van de luchthaven naar het hotel waren we al overtuigd dat we dit niet gingen doen :-) Wij zijn dan met een gids het eiland gaan bezoeken. Het Zuiden en het Noorden. Allebei zeer mooi om te bekijken. We hebben ook een dolfijnencruise gedaan. Was ook super en zeker als je kan snorkelen in de zee tussen die mooie vissen. Zwemmen met dolfijnen hebben we iemand zien doen, maar dat leek er niet op. Telkens die man het water inging waren die dolfijnen weer weg :-)
Een aanrader is wel om waterschoenen te kopen als je er in zee wilt gaan. Er is zeer veel koraal en dat is super scherp! In welk hotel verblijven jullie? Wij zaten in Le Cannonnier.
Als je nog vragen zou hebben dan stuur je maar een privé berichtje.

Maar al bij al hebben jullie een superplaats gekozen om die wittebroodsweken door te brengen!!

groetjes

sofie

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik28-7-2012 22:14:39

Heyhey,

Wij gaan ook naar Mauritius en hebben ook geboekt via Mauritius Travel ;-).

Voorlopig nog geen ervaring mee aangezien we pas in september vertrekken maar adhv de reacties hier op het forum zien we het volledig zitten ;-).

Groetjes!

Evelien

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik28-7-2012 22:34:10

Hey,

heb even terug gaan opzoeken welke uitstappen we hebben gedaan en terug wegdromen :-)

De Seven Coloured Earth is super om te doen, heel mooi en er zitten echt supergrootte schildpadden waar je kan aankomen. : http://www.destinationafrica.info/eastern-africa/waterf...

We hebben ook een tempel bezocht (denk dat het de Lord Shiva tempel was aan Grand Bassin), is ook heel leuk om te doen. De vrouwen kunnen dan iets henna-achtig op hun voorhoofd laten schilderen. Stond voor Geld, Geluk en veel kinderen. (maar helaas, het had geen effect op de lotto :-) ). Wel bij vermelden dat het er niet makkelijk afgaat, de hele dag mee rondlopen dus :-)

Tijdens de rondrit in het Noorden (op weg naar de botanische tuin) zijn we in een restaurantje aangekomen dat Chez Tante Athalie noemt. Licht helemaal in het groen en het staat er vol met oude auto's (vond mijn man toen super!!) en het eten is er uitstekend!

dit zijn zo een paar van onze hoogtepunten, maar het blijft een superbestemming! Vooral het eten is er gewoonweg fantastisch!!

groetjes

Sofie

Renske
14-9-2012
 Meld misbruik29-7-2012 18:25:23

Sofie, leuk dat je uw ervaringen deelt met ons :), zo kunnen we eens kijken welke excursies eventueel de moeite zijn.
Wij hebben geboekt in hotel Paul & Virginie. We hebben gekozen voor een kleiner hotel...

Moesten we nog vragen over iets hebben, zal ik zeker een mailtje sturen ;)
Alvast bedankt voor de reactie hé!

Groetjes
Renske

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik14-8-2012 16:19:13

Hey bruidjes !

Mag ik vragen wat zo'n honneymoon naar Mauritius ongeveer kost voor een week (of 2?) per persoon?

Op die website staan natuurlijk geen prijzen....
Thx !

Grts
Jennifer

San
12-4-2008
 Meld misbruik30-9-2012 20:35:39

Hallo allemaal,

Wij zijn ondertussen bijna 5 jaar getrouwd en zijn ook op huwelijksreis naar Mauritius geweest. Wij zijn naar Le Cannonnier geweest en dit is zo goed meegevallen dat wij binnen een maandje opnieuw naar daar gaan om onze 5de huwelijksverjaardag te vieren. Als je op zoek bent naar het aards paradijs moet je zeker eens naar Mauritius gaan. Wij hebben trouwens ook geboekt via Mauritius Travel en alles wat goed geregled. Wij hadden ook prive transport via hun gereserveerd met Cathay. Als jullie vragen hebben, aarzel niet, ik zal zeker een antwoord geven.

Steven
10-5-2013
 Meld misbruik2-10-2012 12:04:31

Hey Hoi,

Wij hadden eest een huwelijksreis naar de Seyshellen overwogen maar Mauritiustravel.nl heeft ons dit afgeraden. Blijkt allemaal wat te zijn verouderd en niet echt mee met hun tijd. Volgens hen was Maurtitius DE topbestemming van het moment.

Wij overwegen het resort van Dinarobin. Iemand ervaring mee? Nu ja, alle 5****** hotels zullen wel in orde zijn vermoed ik :-)

Nog tips en tricks voor uitstapjes en leuke bezigheden, buiten enorm genieten van het samenzijn met je kersverse bruid :-)

Groetjes
Steven

San
12-4-2008
 Meld misbruik2-10-2012 21:11:13

Vorige keer hebben wij vanuit het hotel een taxi genomen naar de botanische tuinen. Heel mooi domein. Wij hadden een engelstalige gids en dat is zeker aan te raden. We hebben ook een daguitstap gedaan naar Chamarel. De taxichauffeur is dan op bepaalde plekjes gestopt waar je hele mooie vergezichten had en hij heeft ons ook naar een van hun tempels gebracht. Ik kan je aanraden om gewoon een taxi te nemen aan je hotel. Zij brengen je overal naar toe waar je wil en als je ergens een tof plekje ziet kan je daar even halt houden. Zij spelen ook gids en dat is natuurlijk wel tof. Als je een georganiseerde uitstap boekt, moet je op die dag gaan of je nu zin hebt of niet en dan mis je volgens mij een stukje cultuur.
Deze keer ben ik van plan om een wandeling te maken in het nationale park (de naam ontgaat me even), een zeiltrip naar een of ander eiland en dat onderwaterwandelen zegt me wel iets. We zijn er nog niet uit. Nog een tip : als je nog niet geboekt hebt kan ik je wel aanraden van All In te nemen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums