TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Silke
4-5-2013
|
29-7-2012 11:03:44
Hey Tinne! Ik had dit gevoel ook. Ik heb mijn kleed ook gekozen in de eerste winkel waar ik naartoe ging. Op het moment zelf was ik heel tevreden maar dan als ik thuis kwam begon ik te twijfelen. Ik denk dat dit normaal is en dat het gevoel volledig weg zal zijn als je uw volgende pas hebt. Je zegt zelf dat het kleed echt uw ding was dus je hoeft je zeker geen zorgen te maken. Stralen zal je zeker!!
|
|
sarah
18-8-2012
|
29-7-2012 11:15:56
Hey Tinne, ik had mijn kleedje gekozen in de tweede winkel en ik had net hetzelfde gevoel als jij. En ik heb hetzelfde verhaal al bij heel wat bruidjes hier gelezen. Ik heb dit gevoel gehad tot aan mijn eerste pasbeurt die pas 6 maanden later was. Maar toen ik mijn kleedje terug aanhad wist ik onmiddellijk waarom ik het gekozen had. Sinds gisteren hangt mijn kleedje klaar bij de papa en de mama en ik kan niet wachten tot ik het kan aandoen.
Het komt allemaal wel goed! Alleen 1 gouden tip: niet meer rondkijken op websites naar bruidskleding!
Groetjes
|
|
Katja
15-9-2012
|
29-7-2012 12:03:43
Inderdaad, ook hier wat hetzelfde verhaal. In 1e winkel mijn kleed gevonden :-) En dan inderdaad twijfelen tot aan de volgende pasbeurt om dan tot de conclusie te komen dat het echt wel mijn kleed was! Als je je gevoel volgt, kan je niets mis gedaan hebben... Als je toch echt van de twijfel af wilt, kan je altijd nog eens terug gaan om jouw kleed te passen. Als je gevoel dan nog goed zit, heb je weeral een puntje minder waar je over moet piekeren ;-)
|
|
tinne
18-5-2013
|
29-7-2012 12:05:30
Bedankt Silke en Sarah! Echt leuk te horen dat dit normaal is. Jullie geven mij een goed gevoel. Ik had dit even nodig. En idd als ik het aanhad voelde ik me super. 22/02/13 is men eerste pas... Ik ben echt een ramp als het gaat over dingen kiezen.
|
|
tinne
18-5-2013
|
29-7-2012 12:17:20
@ Katja: Bedankt! Echt leuk te horen dat dit normaal is.
|
|
Alessia
7-9-2012
|
29-7-2012 12:38:25
Ik heb dit ook! Ik heb mijn kleed bij de eerste winkel gevonden en onmiddelijk besteld. Bij mijn eerste pas zag ik eigenlijk pas echt de verschillende details. Gisteren heb ik mijn tweede pas gehad en ik twijfel nog steeds of dit echt mijn jurk is... Het was wel al beter dan bij de eerste pas dus ik hoop dat bij de derde pas al mijn twijfels weg zijn... We zullen wel zien. Maar geen zorgen maken, het is heel normaal! Groetjes, Alessia.
|
|
Bianca
14-9-2012
|
29-7-2012 13:17:12
Ik heb dit ook heel fel.. Ben in de eerste winkel gekomen, na een uur had ik mijn kleedje. Ik twijfelde toen ook maar mijn mama was wild enthousiast. De verkoopster ook (maar dit kan natuurlijk ook verkoopjespraat geweest zijn he) Ik heb een kort kleedje gekozen omdat ik dat het mooiste vond, maar nu twijfel ook of ik wel een echte bruid ben nu ik niet in het lang trouw.. Is stom dat ik zo denk, maar ja.. Ik heb mijn eerste pas op 16 aug. Ben al goed gebruind dus zal het deze keer ook wel een ander zicht zijn. (vorige keer staken mijn witte benen niet zo schoon af, hihi). Ik hoop dus ook dat ik dan zelf een waauw gevoel heb.. Alles komt goed, zeker.. Doet wel deugd om te lezen dat we niet alleen zijn in deze situatie.. leve het forum groetjes
|
|
tinne
18-5-2013
|
29-7-2012 13:45:12
@Bianca: idd leve het forum. Echt ik had nu al traantjes in men ogen... Zelf ben ik super onzeker over alles en kan moeilijk kiezen. Zeker over het goed voelen ivm kleding. (heb geen ideaal maatje) Het doet me echt deugd!! @Alessia: bedankt voor je reactie en je zie... Je bent niet alleen.
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
29-7-2012 13:53:29
Hey! Heb m'n jurk ook al gekocht en in december kan ik pas terug gaan passen! Dus loop ook de hele tijd te denken of het wel het juiste is, weet zelfs al niet zo goed meer hoe het eruit ziet, ... Maar ga bewust ook niet meer kijken op websites uit schrik een nog mooiere jurk tegen te komen. Ik denk dat dit perfect normaal is ;-) Ook ik was gisteren op Tomorrowland en idd heb er ook altijd aan lopen denken HAHA...
|
|
Anja
10-1-2013
|
30-7-2012 8:56:49
Hoi Tinne, Maak je geen zorgen, je eerste gedacht is meestal ook het juiste. Ik heb mijn kleed ook in de eerste winkel gekocht (dezelfde winkel als Stephanie trouwens) en dat had ik echt niet verwacht. Als ik een jeansbroek moet kopen, loop ik eerst alle shoppingcentra's af en twijfel dan nog aan mijn keuze. Dus ik was er zeker van dat een trouwjurk kopen helemaal rampzalig ging zijn. Niet dus: eerste winkel en uiteindelijk de eerste jurk is het geworden. Een gouden tip van de dames hier boven: niet meer op websites, boekjes, en dergelijke kijken. Ik denk dat elke bruid wel eens twijfelt over haar jurk hoor, lijkt mij abnormaal moest je het niet doen. Groetjes, Anja.
|
|
Lindsay
14-8-2012
|
30-7-2012 9:58:07
Hey Tinne Ik heb indertijd 4 uur gedaan om mijn jurk te kiezen maar toen ik hem aanhad had ik een wauwgevoel! Zelfs al wat die enkele maten te groot & moest het design nog een beetje aangepast worden. Na de eerste pas had ik mijn twijfels of ik hem wel mooi vond en "speciaal genoeg", na de twee pas was ik weer helemaal in de wolken tot weer een paar weken nadien, toen begon ik weer te twijfelen. Vrijdag had ik mijn laatste pas en toen was de jurk echt compleet "op maat", nog eens aangedaan met alle accessoires (sluier, schoenen, lingerie, juwelen) en toen vond ik hem terug wauw! Dus het is zeker normaal hoor Als ik je een tip mag geven, laat steeds foto's nemen als je hem gaat passen zodat als je twijfelt je nog eens kan terugkijken naar die foto's. Dan ben je meestal weer even gerustgesteld. Groetjes en nog veel succes!!
|
|
tinne
18-5-2013
|
30-7-2012 17:09:44
Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes... Dit doet me echt deugd :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|