Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fantastische vrijgezellen + tip feest :-)

29-7-2012 10:56:03
Heylaba bruidjes en bruidegommen to be :-)

Gisteren een geweldige vrijgezellendag gehad. Ook wij hebben op voorhand duidelijk gemaakt wat we wel en niet zagen zitten. Zo was het opschinken om op te schinken voor ons niet nodig alsook opdrachten als doe een bh met snoep aan en ga bij op de foor 's avonds als mannen al te veel gedronken hebben ze snoepen uit de bh laten vissen ...
En ik moet zeggen er is super geluisterd :-)

We kregen op voorhand een brief met de opdracht materiaal (veel) klaar te leggen, apertief en hapjes te maken + dessert te voorzien. Bart en ik hebben daar echt wel veel tijd en moeite in gestopt originele cocktails als rusky passion, pussy foot, ... wat op zich al zorgt voor hilariteit en gelijksoortige hapjes.
Om 11h was de 'bende' hier. We hebben op het gemak apertief gedaan en broodje gegeten. Daarna vertrokken we richting locatie voor een gps-spel/kompasspel vrouwen tegen mannen en jawel de vrouwen zijn gewonnen :-) Binnen dat spel moesten er ook nog proeven gebeuren als vlot bouwen enz...
Daarna beetje gekubbd en lekker gegeten om af te sluiten met spelletjes en drank...
En..... opdrachten om ons geld te verdienen op onze trouw zelf.
Je leest het goed onze getuigen hebben dat slim bedacht, want dan moeten ze zelf geen act doen :-)
Op onze trouw moeten wij 6 opdrachten van binnen de minuut (spel van tv: bekers, appels, ....) uitvoeren en dus nu beginnen oefenen voor tussen (hoofdschotel en dessert) uit te voeren. Dat wordt alvast ook super!!! En is er één die ik zal onthouden als we zelf nog keer getuigen moeten zijn :-)

Kortom geweldig ook het weer was goed niet te warm en heel de dag droog. Nu nog drie weken wat blauwe plekken laten weggaan en 't is zo ver :-)

Groetjes
Een gelukkige bruid to be

Marieke
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 896

Simon
29-6-2013
 Meld misbruik17-8-2012 11:41:14

Machtig verhaal marieke .. toffe ideeen voor een vrijgezellen feest idd ..

Groetjes simon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...