Terug naar overzicht
wauw, zijn al hele mooie foto's meid!je straalde gewoon groetjes
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151079138889... Al wat meer...
mooie foto's ! dikke proficiat.Vanwaar heb jij de trui met "bride" op ?Was jouw kleed ook een maggie soterro ?
Hey Tiffanie,Een dikke proficiat met jullie huwelijk! Je zag er stralend uit!Tussen de foto's toch enkele bekenden gezien .Geniet nog lekker na!Groetjes
Ik heb aan jou moeten denken! :-) Een dikke proficiat, jullie waren een stralend koppel. Heel mooie foto's ook. Ik kijk al uit naar je verslag!
Heel leuke foto's!Mooi bruidje, heel mooi kapsel ook!Proficiat!!groetjes
Hoi lieve Tiffanie!Ik heb je berichtjes altijd met veel plezier gevolgd!De foto's spreken voor zich : het zag er een fantatische dag uit, een prachtige bruid, mooi weer en een toffe echtgenoot! Een hele dikke proficiat met jullie huwelijk! Het allerbeste gewenst & geniet van jullie getrouwde leven samen!!!!Veel liefs xx FeikeP.S. Zie ik nu goed op de foto's dat er 2 dames zijn die in het wit zijn komen opdagen op het feest? ;-)
Hoi medebruidjeWauw, pracht van een bruid!Heel mooie foto's, jullie straalden!Geniet nog van de wittebroodsweken ;)
Hoi Feike, Nee hoor ze waren eerder beige-bruin, het ging helemaal niet aan de witte kant. Het zijn trouwens heel dichte vriendinnen, mijn overburen sinds ik klein was, en ze overlegden het heel lief met mij ;)Het verslagje komt morgen... nu ben ik te moe en zou ik te veel fouten maken. De woorden vloeien er ook niet spontaan uit...Veel liefs en tot morgen! ;-)
Wat een prachtige foto's, eindelijk de dag waarop jullie zo lang gewacht hebben!Proficiat en ik ben al benieuwd naar het verslagje!Geniet nog van de wittebroodsweken!
Tiffanie, Heel mooi, heel leuk allemaal! Super! En je haartjes zijn nog mooier uitgevallen dan tijdens de proef! Leuk! Proficiat en geniet er samen van!
Mooie foto's, jullie hebben duidelijk veel plezier gehad, nog een dikke proficiat !!!