Terug naar overzicht
Annelies, wat een prachtig filmpje ...Ik heb me een deuk gelachen bij het 'plantjesmoment' (btw, ik vond jou volgorde ook beter hoor!). Bij het aanzoek kreeg ik zelf tranen, heel erg mooi en origineel gemaakt!Een dikke proficiat met jullie huwelijk, geniet van alles wat nog komen mag!GroetjesLynn
Proficiat alvast met jullie huwelijk!Jullie filmpje was fantastisch leuk gedaan en een super leuk idee!!! Daar zullen je gasten zeker ook van genoten hebben!geniet er nog van!groetjesStéphanie
Hey, ik had het filmpje al gezien, echt prachtig en enorm ontroerend! Proficiat met jullie huwelijk! Benieuwd naar de foototjes... Groetjes, Alessia.
Ik vind het echt prachtig !
Hey,Proficiat met jullie huwelijk.Het filmpje is echt super :-)Leuk idee trouwens.X Sarah
keikei origineel en mooi!!
Wauw prachtig filmpje!! Ben al benieuwd naar de trouwfoto's. Alvast een dikke proficiat en nog veel geluk in de toekomst samen!
Prachtig filmpje!!Heel mooi gedaanEn nog veel geluk verder, geniet van de witte broodsweken
Prachtig!! Zo leuk gevonden! Proficiat met jullie huwelijk!
Suuuuuperlief filmpje, echt mooi gedaan! Ik kijk al uit naar foto's en verslagje van jullie 'new beginning'...! Dikke proficiat alvast!
heel mooi filmpje. Proficiat met jullie huwelijk. We hebben Kurt ook geboekt voor onze trouw !
Heel origineel dat filmpje!!A new beginning...inderdaad! Dikke proficiat en veel geluk in de toekomst!groetjes
Superleuk gedaan!!! Echt heel knap. Ook ik kijk uit naar je fotootjes...
waw! superleuk gedaan!!!
heel leuk gedaan! gefeliciteerd :)
Wat een superleuk, origineel filmpje!!!Moest onze bruiloft niet zo dichtbij zijn, ik zou jullie ideetje stelen Gefeliciteerd met jullie huwelijk!!
Wat geweldig gedaan!!! Echt super. :-)Ik ga dit topic bijhouden als ideetje voor onze trouw.Dikke proficiat met jullie huwelijk!
Wauw, zo origineel en ontroerend! Krop in de keel hier hoor!Dikke proficiat met jullie "new beginning"!