Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ten huwelijk vragen

29-7-2012 18:47:38
Ik zou mijn vriendin (Hanna ..., ik mag haar naam vermelden, ze zit toch nooit op de pc) graag ten huwelijk vragen en ben zowat aan het brainstormen. Ik wil eerst en vooral zeggen dat wat ik zal doen natuurlijk mijn eigen keuze zal zijn en dat ik mijn vriendin haar smaken natuurlijk wel ken. Maar met jullie ervaringen of tips kan ik het mss nog net ietsje beter maken.

Ik was van plan om een hotelkamer te huren op een hotel waar we vorig jaar al eens zijn geweest. Deze keer zou ik de beste kamer huren, met jacuzzi enz, ... het hotel zou zorgen voor een fles cava van het huis. Daarnaast zou ik de kamer versieren met rozenblaadjes en misschien een boeket rozen. Het ontbijt de volgende dag kon ook speciaal op de kamer gebracht worden. Eerst was mijn idee om haar de volgende morgen tijdens het ontbijt ten huwelijk te vragen na een romantische dag, maar dan vind ik het wat jammer dat we uit het hotel moeten diezelfde morgen ( het hotel is vrij prijzig dus 2 dagen zal niet lukken). Misschien is het dan beter om haar s'avonds ten huwelijk te vragen tijdens een etentje (misschien kan ik dit ook wel regelen met het hotel zodat dit op de kamer kan).
Een van mijn andere ideetjes was in de badkamer de spiegel laten bedampen, en dan daarin ik wil met je trouwen schrijven, en haar dan zo in de badkamer laten binnenkomen...

Ik ben dus nog wat aan het brainstormen en hoor graag eens jullie ideetjes, dit mogen ook kleine details zijn.

groetjes

sander

mistery

Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1208

Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik29-7-2012 19:09:19

Mooie gedachten Sander, maar de badkamerspiegel mag je niet te lang tijd tussen laten of hij is alweer bedampt ... Het etentje op jullie kamer is echt wel origineel & zal ze zeker weten te waarderen :-) DOEN! zou ik zeggen

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik29-7-2012 19:34:25

badkamerspiegel lijkt me wel super idd
mss hapjes aan de jacuzzi voorzien (voorgerecht of nagerecht)
Je kan hem dan al laten vollopen zodat het voldoende aandampt. En dan snel 'naar de wc' gaan, je bericht op de spiegel schrijven, en dan vragen of ze ook even komt voor een kleine verrassing.
Ik vind het in ieder geval een super idee.
Hoe ga je haar in het hotel krijgen?
Wat super kan zijn is dat ze er zelf moet geraken. Je kan haar dan een mistery-briefje geven 'kom op ... naar hotel ..., kamer ... tegen ...u'. Lijkt me super!

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik29-7-2012 19:37:28

in ieder geval veel success. Zolang je haar laat voelen dat ze het speciaalste meisje is op de hele wereld voor jou, komt dat helemaal in orde! ;o) Geniet ervan, en vergeet zeker geen fototoestel! Leuke herinneringen achteraf...

sara
17-8-2012
 Meld misbruik29-7-2012 20:26:55

ik zou doen met die badkamer
dus dat erop schrijven en dan haar binnen laten gaan en zo stiekem achter haar rug al klaar staan op je knieën met de ring showend
zooo romantisch

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik29-7-2012 21:14:27

Denk niet echt dat je veel hulp nodig hebt, het klinkt allemaal al heel romantisch en perfect. Ik zou het ook wel 's avonds vragen ipv 's morgens. Lijkt me leuker. Dan kunnen jullie nog wat nagenieten bij het ontbijt.
Wel 1tip : Stop de ring of het doosje heel goed weg.. Mijn vriend heeft me ook op een citytrip naar Londen ten huwelijk gevraagd. Hij had echter het doosje in onze koffer gestopt maar niet echt goed verdoken. Onze koffer stond wel al klaar in de gang maar ik had er nog iets vergeten in te stoppen. Toen ik dit in de zijkant wou stoppen zag ik het zitten. Niet dat ik wist wat het was maar had toch zo'n vermoeden dat ik een cadeautje ging krijgen .

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik30-7-2012 8:39:07

Dat van op de spiegel schrijven, vind ik ook wel tof! Maar afhankelijk van de grootte en de (automatische) verluchting van de badkamer, niet altijd even simpel. Kan soms lang duren, en dan gaat ze zich misschien afvragen wat je daar allemaal aan het uitsteken bent.
En als het niet lukt met veel damp, misschien met lippenstift? Maar zorg dan wel dat je vochtige doekjes ofzo hebt om het af te kuisen nadien.

Veel succes!!

mistery

Meld misbruik30-7-2012 9:47:20

Dat van dat lippenstift is geen slecht gedacht voor moest het plan mislukken :D verder bedankt voor de reacties

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik30-7-2012 11:09:36

De truc van ons bomma om geen aangedampte spiegels te krijgen was die met wat zeep afwassen en direct afdrogen zonder te spoelen. Zo blijft er wat onzichtbare zeeprest over en dampt de spiegel niet aan.
Dus... voor je aanzoek: zeep je vingers in voor je de boodschap schrijft, dan blijft die langer staan :-)

BruidjeXX
22-9-2012
 Meld misbruik30-7-2012 12:09:13

Super idee! héél romantisch en voor vele vrouwen hét ideale aanzoek :-)

Ik was héél blij dat ik foto's had van m'n aanzoek (kijk er nog zeer vaak naar), denk dat dit qua locatie misschien wat moeilijker is voor jullie, maar toch het weekendje en een foto van de ring aandoen ofzo op foto vastleggen?

Veel succes ermee!

sven
30-4-2011
 Meld misbruik5-8-2012 23:46:32

idee nodig: mss aanzoekplanner.be Van de spiegel, tekst met scheerschuim schrijven, voorzichtig er af halen en dan wachten tot het moment er is en laten verdampen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...