Terug naar overzicht
Het is misschien vreemd; maar een bakfiets kan tof zijn.Hangt natuurlijk wel van jullie smaak af...
Wij hebben het zo gelaten en laten de suite te voet gaan...ik vond de 350 euro extra (huifkar) echt niet de moeite voor die twee straten
Idd dat is ook de gedachte die wij ons maken Lauren, maar dan gaan jullie met eigen wagen naar de kerk enz?
Voor ons maar 1 km.Wij gaan met de fiets, met ons dochtertje achterop.De rest van het gevolg zal met eigen wagen gaan.Vrienden van ons woonden ook heel dichtbij de kerk en stadhuis en zij zijn met heel de suite te voet gegaan.Persoonlijk vind ik leuk vervoer ook heel leuk,had het vooral op een amerikaanse schoolbus of amerikaanse wagen.Maar vond het idd veel te duur voor die 2 km.En nu gaan we gewoon een fotoshoot doen met zo een amerikaanse wagen wat ons maar 30 euro zal kosten.
Hoi Anneleen,Ik woon ook superdicht bij gemeentehuis en kerk en wij mogen voor de gelegenheid de cabrio van vrienden gebruiken. We moeten hier dan ook niets voor betalen. De rest van familie rijdt met hun eigen auto. Ik vond ander vervoer ook verschrikkelijk duur en bij ons was ook het probleem dat we het niet echt nodig hadden voor de afstand, maar dat we die bus ook een uur of vijf nodig hadden. Eens rondvragen bij vrienden, familie?