Terug naar overzicht
Ik heb zo een tekstje gezien: Mensen zijn als boeken, elk met hun eigen verhaal, beeldspraak, lettertype, en elk met zijn schrijffouten. Je ontmoet in je leven encyclopedieën, maar ook kladblokken, een thriller, een gevoelige dichtbundel of een literair meesterwerk. Wij kennen allen hetalfabet, de letters en de cijfers, maar we schrijven op onze eigen manier onsboek.Vandaag zijn ........... begonnen aan een nieuw hoofdstuk, en voortaan zijn hun beideboeken gebundeld tot 1, en schrijven ze samen verder aan hun levenswerk. Je kan ook een citaat van een auteur gebruiken mss, dan verwijs je volgens nog sterker naar literatuur.Zo ben ik nog aan het zoeken naar een passend citaat of een one-liner van Fitzgerald, een van m'n favoriete auteurs. Ik ga Ward vragen of hij er ook eentje wilt van een van zijn favoriete schrijvers. (we zitten beetje in de stijl van de jaren '20 en werken ook graag met woorden, in onze mis zit veel poëzie, een persoonlijke brief van een John Adams aan z'n vrouw en liedjes uit de jaren '20)groetjesruth