Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goed hotel

30-7-2012 9:46:11
Ik kom juist op het idee om ook hier eens te vragen als jullie goede hotels kennen.
Ik zoek een romantische of luxueuze kamer, liefst met bubbelbad/jacuzzi. De prijs voor 1 nacht (+ontbijt) zou maximaal 150 mogen zijn.
Omstreken: eigenlijk overal want als het een goed hotel is rijd ik wel efjes met de auto, zelf Nederland mag maar dan liefst niet te ver van de grens.

bedankt!

mistery

Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 950

tash
21-9-2013
 Meld misbruik30-7-2012 9:57:26

wij zijn verleden jaar naar "hof ter duinen" in koksijde geweest in een superieur kamer. HELE grote kamer met een hele grote badkamer, met bubbelbad voor 2 personen. Hele vriendelijke uitbaters, kortom echt de moeite waard. Ik weet wel de prijs niet voor 1 overnachting, anders es googlen ........

tash
21-9-2013
 Meld misbruik30-7-2012 9:59:32

net es gegoogled : is 140 of 150 euro per overnachting voor 2 personen in superieur kamer met ontbijt

sarah
17-8-2013
 Meld misbruik30-7-2012 10:04:59

De zevenslaper in Geetbets (Vlaams-Brabant)

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik30-7-2012 10:22:46

Martin's Hotel in Mechelen (patershof). het hotel is vroeger een kerk geweest. Ik vind het echt romantisch. Wij zijn daar ook blijven overnachten wanneer mijn man mij ten huwelijk heeft gevraagd.
Bubbelbad, klein flesje champagne, rozenblaadjes en cadeautje op de kamer.
Do I need to say more? :-) zalig hotel.
Ontbijt met alles er op en eraan.
Prijs weet ik niet, maar dit kan je gerust zelf eens opzoeken.

Laat iets weten wat het gaat worden :-)

mistery

Meld misbruik30-7-2012 11:29:45

@ stephanie: de prijzen liggen hier boven de 150 € en dit was echt al mijn maximum budget
@ sarah: Overnachting + privé wellness + luxe ontbijt vanaf € 80 pp. dus 160€ ook boven budget
@ tash: die ligt wel binnen budget, zal deze onthouden

BruidjeXX
22-9-2012
 Meld misbruik30-7-2012 12:04:33

welnessloft in Hasselt, even intypen in google, een echte aanrader!

mistery

Meld misbruik30-7-2012 12:18:13

@ bruidje: zeer mooi maar 185 € is me toch iets te veel voor 1 dag, ookal ziet het er prachtig uit

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik30-7-2012 12:40:18

B&B in droomkerke (www.droomkerke.be) is wel super, daar hebben wij zelf hapjes aan de jacuzzi gegeten in onze kamer. Was super gezellig!

In Mechelen heb je ook een kerk die omgebouwd is tot hotel, heel erg knap.
http://www.martins-hotels.com/nl/hotel/martins-patershof
Maar denk dat dit een iets hogere prijsklasse is.

mistery

Meld misbruik30-7-2012 14:58:49

Ik vroeg me af wat jullie zouden kiezen:
- 1 nacht in hotel met bubbelbad/cava/ontbijt
- 2 nachten in hotel cava/ontbijt maar geen bubbelbad
- 1 nacht in hotel zonder bubbelbad, maar dan wel meer budget voor een paar verrassingen zoals boeket rozen, rozenblaadjes in kamer,hapjes,....?

Roxy
29-6-2013
 Meld misbruik30-7-2012 22:09:47

ik zou gaan voor optie 2 of 3 dan liever 2 nachten maar geen bubbelbad. die verrassingen zijn natuurlijk ook wel leuk, wat je ook kiest ze gaat het sowieso geweldig en onvergetelijk vinden. als je niet voor het bubbelbad gaat denk ik ook niet dat ze het zal missen... het gaat om het gebaar.
succes!

mistery

Meld misbruik30-7-2012 22:14:47

Ja idd, maar ik zo met het gedacht in mijn hoofd dat 1 dag heel speciaal maken(heel mooie kamer) beter is dan 2 dagen iets minder speciaal
Ik wil dat het perfect is, maar ze zal natuurlijk zowizo in de wolken zijn :D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...