Terug naar overzicht
wij zijn verleden jaar naar "hof ter duinen" in koksijde geweest in een superieur kamer. HELE grote kamer met een hele grote badkamer, met bubbelbad voor 2 personen. Hele vriendelijke uitbaters, kortom echt de moeite waard. Ik weet wel de prijs niet voor 1 overnachting, anders es googlen ........
net es gegoogled : is 140 of 150 euro per overnachting voor 2 personen in superieur kamer met ontbijt
De zevenslaper in Geetbets (Vlaams-Brabant)
Martin's Hotel in Mechelen (patershof). het hotel is vroeger een kerk geweest. Ik vind het echt romantisch. Wij zijn daar ook blijven overnachten wanneer mijn man mij ten huwelijk heeft gevraagd.Bubbelbad, klein flesje champagne, rozenblaadjes en cadeautje op de kamer.Do I need to say more? :-) zalig hotel.Ontbijt met alles er op en eraan.Prijs weet ik niet, maar dit kan je gerust zelf eens opzoeken.Laat iets weten wat het gaat worden :-)
@ stephanie: de prijzen liggen hier boven de 150 € en dit was echt al mijn maximum budget@ sarah: Overnachting + privé wellness + luxe ontbijt vanaf € 80 pp. dus 160€ ook boven budget@ tash: die ligt wel binnen budget, zal deze onthouden
welnessloft in Hasselt, even intypen in google, een echte aanrader!
@ bruidje: zeer mooi maar 185 € is me toch iets te veel voor 1 dag, ookal ziet het er prachtig uit
B&B in droomkerke (www.droomkerke.be) is wel super, daar hebben wij zelf hapjes aan de jacuzzi gegeten in onze kamer. Was super gezellig!In Mechelen heb je ook een kerk die omgebouwd is tot hotel, heel erg knap. http://www.martins-hotels.com/nl/hotel/martins-patershof Maar denk dat dit een iets hogere prijsklasse is.
Ik vroeg me af wat jullie zouden kiezen:- 1 nacht in hotel met bubbelbad/cava/ontbijt- 2 nachten in hotel cava/ontbijt maar geen bubbelbad- 1 nacht in hotel zonder bubbelbad, maar dan wel meer budget voor een paar verrassingen zoals boeket rozen, rozenblaadjes in kamer,hapjes,....?
ik zou gaan voor optie 2 of 3 dan liever 2 nachten maar geen bubbelbad. die verrassingen zijn natuurlijk ook wel leuk, wat je ook kiest ze gaat het sowieso geweldig en onvergetelijk vinden. als je niet voor het bubbelbad gaat denk ik ook niet dat ze het zal missen... het gaat om het gebaar. succes!
Ja idd, maar ik zo met het gedacht in mijn hoofd dat 1 dag heel speciaal maken(heel mooie kamer) beter is dan 2 dagen iets minder speciaalIk wil dat het perfect is, maar ze zal natuurlijk zowizo in de wolken zijn :D