Terug naar overzicht
Vind ik ook niet leuk! :(Hopelijk heb je je pakje snel in handen!'t Is altijd een beetje risky eh...Het zal wel boven water komen!!! Ik duim met je mee!!
ja heb intussen nog nen extra mail gestuurd naar de verkoopster op etsy...misschien heeft zij extra info...pff!krijg het er van :-)!en tis vooral zo raar dat B Post er NIKS van kan terugvinden...ghost pakje :-)kzal wel zien e...mss staat het straks voor mijn deur :-)t heeft nog 38 dagen tijd om toe te komen!
Normaal gesproken als een tracking enkel information received geeft, betekend dat het is voorgemeld, maar nog niet in de verzendproces zit. Waarschijnlijk verkoper die het niet heeft weggebracht, of postkantoor die het heeft laten liggen (in Canada). Goed de verkoper achter z'n vodden zitten, want hij/zij zal dit moeten oplossen voor je.
Ik ben er volop mee bezig :-)Nu, op Etsy heeft ze de volle 100% positieve feedback, dus ik denk dat ze wel haar best zal doen!
En wonder boven wonder...ik kom thuis en pakje steekt in de brievenbus!!Laat ons zeggen: het stak er half uit...slechte postbode!!Maar...ik heb dé kapstok and it looks GREAT!!!Me happyyyyyyyy!!groetjes!!
Whiii - dankzij de stress van het pakje weer 250 g kwijt :)
hihi :-)!!!momenteel -2 kilo op de weegschaal tov 6 maanden geleden...zal idd toch wat van de stress zijn :-)!groetjes
Super!!!!
Hallo, mag ik vragen van welke etsy verkoper je dit gekocht hebt? Er zijn zoveel mogelijkheden, als jij er tevreden van bent zou ik me geruster voelen om bij dezelfde te bestellen...
Hoi Silvie,Hierbij de link naar de shop van Kelly:http://www.etsy.com/people/blackscrapcat prima service!groetjesSandra
Bedankt sandra ! Ziet er inderdaad mooi uit, ik ga vandaag bestellen :-)