Nu Online
Momenteel zijn er 610 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer

30-7-2012 10:12:25
Hoi bruidjes,

Wij zijn op zoek naar trouwvervoer... Ik had graag een mustang gehuurd want mijn vriend is echt verzot op deze wagen.
Heb op enkele plaatsen prijs gevraagd maar de één doet het niet in de winter en de andere vraagt 690€ voor maar 4 uurtjes...

Heeft iemand ideëen???

Heb al een paar mustangs zien rond rijden maar durf er niet op af te stappen en vragen wil jij ons vervoer doen...

Tiffany
16-2-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 841

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik30-7-2012 10:22:16

Totaaaaal naast de kwestie maar JUUUUUJ eindelijk iemand gevonden die dezelfde dag als ons trouwt :-)

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik30-7-2012 10:35:36

Ik volg even mee want ben ook geïnteresseerd!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik30-7-2012 11:05:36

ik weet niet wat voor mustang je wilt, maar wij hebben er ook één vastgelegd voor onze trouw. kijk eens op de site www.Luv-It.be zij verhuren hun mustang speciaal voor trouw vervoer en vind de prijs zeer schappelijk.

Tiffany
16-2-2013
 Meld misbruik30-7-2012 11:34:03

oh dank u ga even kijken :)

@ Leen tof nu ben ik niet de enigste zot dat in de winter trouwt...

Ruth
12-10-2012
 Meld misbruik30-7-2012 12:49:46

Wij gaan ook met een mustang rijden maar het is deze van mijn toekomstige en hij mag geen vervoer doen voor anderen van zijn verzekering. (het is een oldtimer uit 65)
Je kan altijd eens de vraag stellen aan de mensen van de mustang club (BMCC), wie weet kunnen ze wel een adres geven van iemand die dit doet. Als je toch de vraag zou stellen aan iemand die je ziet rondrijden of op één of andere oldtimermeeting let er dan wel op dat die geen nummerplaat heeft die met een O begint. Dit is een oldtimernummerplaat en die mensen mogen geen ceremonievervoer doen.(Weet natuurlijk wel niet of iedereen zich daaraan houdt)
Ik kan me ook wel voorstellen dat niet iedereen dit wil doen in de winter, de koude is geen probleem maar van zodra er op de weg zout gestrooid is is dit heel slecht voor zo een oude wagen. Regen is ook een probeem voor de meeste mustangs omdat deze meestal niet zo goed waterdicht zijn. (Ik heb het over de oldtimer mustangs de nieuwe zoals op die website waar Kelly die huurt hebben daar helemaal geen last van.)

Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik30-7-2012 15:10:16

hey wij hebben ook lang gezocht naar betaalbaar vervoer, maar deze ochtend eindelijk iets gevonden
Een cadillac voor 3uur kost het ons € 145 en per extra uur komt er maar 20euro bij ... wij zijn alvast happy

dit vonden door gewoon op goudengids.be ceremoniewagens in te typen en dan je regio .... wie weet zit er bij jullie ook wel zo'n goei'ke verstopt

Succes!

Tiffany
16-2-2013
 Meld misbruik30-7-2012 15:39:38

@ Kelly dank u voor de informatie, dit is inderdaad een goeie prijs!!!! Ik denk dat we voor hen zullen gaan :)

thanks!!!!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik30-7-2012 22:54:11

@ tiffany, blij je geholpen te hebben :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...