TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bea
6-7-2013
|
30-7-2012 10:35:18
Hallo, Zeker niet tof maar het komt waarschijnlijk wel in orde. Toen ik mijn kapper vroeg hoe hij dat aanpakte bij een trouw zei hij dat hij het pas 3 maanden op voorhand wou vastleggen en dat de proef in de week voor het huwelijk gebeurde en zeker niet vroeger. Ik heb ook de neiging om alles op voorhand te willen regelen maar het belangrijkste is dat je er de dag zelf goed uit ziet. Ik heb hier al meer horen klagen dat het nu in de verlof periode frustrerend is om dingen geregeld te krijgen. Vier toch nog maar je verjaardag, proficiat! Mijn vriend verjaart 2 dagen voor onze trouw en ik vrees dat dat ook een beetje overschaduwd gaat worden...
|
|
Jessie
20-7-2013
|
30-7-2012 10:40:05
Hey Jessica, Laat je niet kelderen door zo'n situaties. Je vindt zeker wel nog iemand die je het kapsel en de make-up geeft die je in je gedachten had. Je moet vooral vooruit blijven kijken en positief denken. Toegegeven, ik ben iemand die zich heel snel opjaagt in vanalles en nog wat, mocht ik hetzelfde meemaken ik zou waarschijnlijk compleet door het lint gaan. Maar van alle keren dat ik door verschillende tegenslagen al heb zitten wenen en roepen dat 't nooit ging goed komen, is er nog geen een keer geweest dat het effectief niet in orde kwam. Dus vooral niet wanhopen! Het komt écht wel in orde!
|
|
Linda
25-5-2013
|
30-7-2012 10:49:04
Mijn proefkapsel en makeup is liefst 8maand voor de trouw. Als je wacht tot zo kort voor dag, dat is enkel goed voor hen zodat je niet naar een andere visagiste/kapster kan gaan. Niets van hier. Dat moet ruim op voorhand getest worden!
Probeer anders eens bij GlitGlam?
|
|
Hilde
1-9-2012
|
30-7-2012 11:28:43
Hey,
Ik zit ook met de handen in het haar. Had nochtans goed op voorhand een heel degelijk (dacht ik) iemand gevonden voor haar & make-up. Ook vaak aangeraden hier op forum. Proef vorige week gehad. Maar wat viel dat tegen!! Mijn haar was 2u later al uitgezakt, make-up was veel te hard. Ze was dan ook geen visagiste, wat ik wel dacht! Ik dus ook op zoek :) Donderdag naar de kapper voor een permanent (heb ik nog al gehad, vond ik toen erg mooi) en misschien daar ook een afspraak maen voor de dag zelf te wassen en mooi te leggen. Make-up moet ik nog zoeken. Ben wat aan het surfen in het Leuvense, maar is niet makkelijk.. Dus ik snap je wel. Zit met ong dezelfde tijdsdruk, is echt niet leuk!!
|
|
Jessica
|
30-7-2012 11:37:40
Dag Jessica Spijtig dit te horen, maar laat je zeker niet ontmoedigen. Op jouw grote dag zul je stralen, sowieso! Normaal ben ik op dit moment nog met zwangerschapsverlof, maar hoe laat zou je kapper en make-up nodig hebben? Misschien kan ik jou toch verderhelpen en kun je deze zorgen achter je laten. Stuur me even een mailtje op jessica@glitglam.be en dan lossen we dit hopelijk snel voor jou op. Vele groetjes Jessica GlitGlam
|
|
ilse
24-8-2013
|
30-7-2012 13:09:52
 GLITGLAM
een meevaller,da we ze kennen JESSICA,de redder wanneer het hoognodig is!!
|
|
Jessica
7-9-2012
|
2-8-2012 13:15:20
Idd Jessica is de redder! Kijk al enorm uit naar mijn proef! 
|
|
michel
|
16-8-2012 13:54:32
ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw. Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk. Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.be met vriendelijke groeten, Michel
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|