Terug naar overzicht
Ik wil dat gerust doen. Ik vind het altijd leuk om zoiets te lezen (en ondertussen zelf inspiratie op te doen) en ben beroepshalve ook getraind om foutjes op te sporen...Maaike maaikewillem@yahoo.com
Stuur maar door! Met veel plezier :Dbirgitfrancois@hotmail.comgroetjes!
Hey, Ik wil het ook wel nalezen.Mijn adres: sissi.gevaert@pandora.beGroetjes, Sissi
Hey Inge!Stuur je boekje maar door naar leenvanbutsele@hotmail.com. Groetjes, Leen 28/10/2006
Je mag het altijd opsturen en ik zal het met plezier nakijken. Wij trouwen op 23 september en ik moet mijn boekje ook nog laten drukken.Mijn emailadres: n.goossens@proximedia.beGroetenNath
Hoi Inge,Wij trouwen op 23/9.Moet het ook nog laten drukken...Stur maar door : w.vanhille@skynet.beDrukken jullie het of laten jullie kopies maken ?Groetjes,Wendy
Hey Inge,sttur maar gerust door! Wie weet doen we nog leuke ideetjes op voor onze eigen viering op 9 december!Groetjes,Anneliesannelies.debeuf@ua.ac.be
Hoi Inge,Ik lees het met veel plezier na als je wil.Dit is mijn E-mail adres: rovitusoantonietta@hotmail.comgroetjes,Antonietta
Hey Inge,Wij trouwen ook op 30/09/2006. Ik zou zeer vereerd zijn om jullie misboekje eens na te lezen. Mijn mailadres wendy.mannaert@telenet.beGroetjesWendy30/09/2006
Dag Inge,ik wil ook gerust jullie misboekje eens nalezen hoor ;-)Als je wil kan ik het zelfs aan mijn vader laten zien, die is lid van de kerkraad en heeft er zo al verschillende helpen opstellen en nagekeken voor koppeltjes ;-)mijn adres: nele_vdr@hotmail.comSucces verder nog met de voorbereidingen!GroetjesNele