Terug naar overzicht
Oja hoor...hier ook veel schrik dat ik dingen ga vergeten...Wat zit er trouwens bij jullie allemaal in het 'noodkitje'???
Hey Veronique,Spannend :-) bij ons nog 38 dagen!Qua bevestigingen mss eens een reminder per sms of mail sturen naar de mensen?Bij ons bijna iedereen bevestigd intussen...nog een 10-tal te gaan, ze hebben ook tot 1 augustus...Ik overloop ook heel vaak mijn 'to do' lijstje hoor...denk dat het normaal is die 'stress'...Komt allemaal wel goed!!groetjes en geniet nog van de laatste voorbereidingen!!
hallo,bij ons nog 25 dagen en ook bevestigen voor 1aug maar pff dat blijft ook nog een beetje uitde meesten lieten reeds iets weten maar niet altijd even officieel (gewoon vertellen) waardoor het moeilijk is of ze werkelijk komen of niet.
heyla, wij trouwen dezelfde dag.ik moet eerlijk zeggen dat de stress bij mij nog goed meevalt. iedereen heeft bevestigd bij ons...heb wel enkelen een remind-smsje moeten sturen :-)verder heb ik vooral schrik dat mijn kapstertje niet komt, mensen op het laatste afzeggen en dat er geen ambiance zal zijn...ma voor de rest valt het heeeeel goed meeoh ja...en vooral hopen op droog weer!
hoi hoi,Ja ik ben ook bang dat er bijv geen vervoer is, dat de kapster ziek is.Dat de dj het vergeten is.Dat er niemand naar de gemeente komt.Dat er mensen zijn die gewoon niet komen opdagen.Of dat iedereen ineens vroeg naar huis gaat.