Terug naar overzicht
hey, wij zijn daar eens geweest voor een jubileum en ik moet zeggen...het was lekker!! :-) ook zeer mooie locatie als je buiten kunt voor de receptie
Dag Lies, Wij hebben het kasteel van Moerkerke gekozen als zaal. Het is een prachtige locatie! We zijn al naar een aantal feesten in het kasteel geweest en het was elke keer in orde! De bediening was goed, de hapjes lekker, alsook het eten heel verzorgd en heel lekker! En als het mooi weer is dan gaat de receptie door op het terras van hun prachtige tuin! En het leuke is als je de mayerlingzaal hebt dan heb je twee zalen. Beneden lekker eten en boven om te feesten. :) Ik en mijn toekomstige zijn uit de streek van Moerkerke en we hebben nog nooit iets slechts over het kasteel gehoord... Groetjes Jana
ik ben er al geweest voor een fotoreportage en we bleven toen langer, waardoor wij ook van het diner konden genieten... het was superlekker, mooi decor... prima service!
Hallo, Wij hebben vorig jaar daar een trouwfeest gedaan, alles was tot in de puntje in orde, het enige nadeel was dat we na het dessert moesten verhuizen naar een andere zaal de sfeer was gebroken en het was er niet gezellig vertoeven.