Terug naar overzicht
Hey,Wijwouden inonze zending en zegen ook geen verwijzing naar God. Het is volgende tekst geworden.H en Y, proficiat met jullie huwelijk!Ik wens jullie nog een fijne dag, samen met jullie familie en vrienden.De deuren waaien open, een droom wordt werkelijkheid.Zo stuur ik jullie het leven in en zeg "maak er iets van, maak tijd voor de dingen die het leven waard zijn!"Daar toe zegen ik jullie en allen die in jullie vreugde delen in de naam van de Vader,...Hopelijk ben je er iets meeHannelore
halloBene ben jij vijf jaar geleden naar italie geweest met herman en vandammevele grts elke
Nee, ik ben nog nooit in Italie geweest!!
Hallo,Dit wordt het bij ons:C en S,Als man en vrouw slaan jullie vandaag een nieuwe weg in.Moge het een heel lange en vooral mooie weg worden.Herinner jullie af en toe wat vandaag gezegd en beloofd is. Neem de tijd om te lachen, te genieten, te beminnen. Want ons leven is geen snelweg tussen wieg en graf,maar een ruimte om te parkeren in elkaars zon.Daartoe zegene jullie allen hier aanwezig, de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Amen.Misschien ben je hier iets mee. Groetjes,Chantal01.09.07