Terug naar overzicht
Ontzettend mooie foto's, jullie stralen gewoon !Veel geluk verder samen
Mooie fotos! nog een dikke proficiat en veel geluk samen!groetjes Seren
Proficiat! Mooie foto's van een prachtig koppel!
ooh leuke foto's!! Proficiat!! Geniet nog maar lang na!
Wat een prachtig kleed! Van welk merk is dit?
hele mooie foto'sxxx
Heel mooi! Jullie straalden.Ergens tussen de foto's herkende ik het huis van Cleophas als ik mij niet vergis.Veel geluk samen.Groetjes Kelly
Oh, de Marylise Nova als ik mij niet vergis?Mooi kleedje...heb ik ook nog gepast :-)!Jullie straalden, hele mooie foto's!Proficiat en veel geluk in de toekomst!groetjesSandra
Hele mooie foto's! Ze stralen echt fun en vrolijkheid uit! Proficiat
Idd, stralende foto's, een dag vol plezier!De stijl van foto's is ook wel heel leuk!! Welke fotograaf en welke locatie?Veel geluk verder samen!
prachtig!! Welke fotograaf hadden jullie? Hele toffe foto's! En inderdaad ook een heel mooi kleed! Proficiat!
Hey, merci voor de complimentjes :-) Kleed: Marylise, NovaFotograaf: Sofie Luyten van DendermondeLocatie: Het huis van Cleophas en het scheepsvaartmuseum in Baasrode
super mooie foto's en een zeer mooi kleedje! Jullie straalden! 30/06/2012 was echt een super dagje :-)
Wauw mooie foto's, hebben jullie op voorhand het scheepsvaartmuseum moeten reserveren?Jullie hadden precies ook een mooie feest locatie, supper!!!!Nog een heel dikke proficiat!!!
mooie fotokes!!
Hey Cindy,Onze fotografe had idd gereserveerd. Maar weet niet of dit echt nodig is...Onze feest was in eskimofabriek in Gent.
Héél mooi, en ook het bruidsboeket vind ik super geslaagd.Geniet nog samen van de vele mooie momenten die jullie te wachten staan :-)
Zeer mooi kleed natuurlijk!Ik heb hem ook genomen, maar dan in't blauw!!