Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bloemist fine fleur Brugge

31-7-2012 11:33:23
Dag bruidjes, Ik ben al eens aan het rondkijken voor een bloemist regio Brugge. Nu is mijn vraagje: wie heeft er al ervaring met fine fleur in Brugge? Wij zouden bruidsboeket, twee kleine boeketjes voor de bruidsmeisjes, een altaarstuk, stuk voor de lezenaar en een kleine bloemversiering aan een tiental stoelen nodig hebben. Valt hij wat mee van prijs en komt hij de kerk aankleden of moet je dit zelf voorzien? Ik wil wel iets van geld aan de bloemen uitgeven maar ook geen 1500 euro want vaak mag je de bloemen niet meenemen van de kerk. Alvast bedankt!! Groetjes, Janatje

jana
15-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 860

tima
8-9-2012
 Meld misbruik31-7-2012 22:28:09

is natuurlijk moeilijk te vergelijken allemaal te zien welke bloemen je wilt voor welk seizoen . maar voor mijn huwelijks boeket moest ik al een voorschot van €70 betalen hoeveel het uiteindelijk gaat worden en wat bespreken we definitief op 08/08 wat ik wel weet van rond te vragen (oostende - brugge) dat de bloemstukjes aan de stoelen tussen de €2 a €4 is . nu zijn gewone boeket vallen ook mee van prijs dus ik denk niet dat ie zo duur is natuurlijk als hobby bloemist kan werken ben je wel goedkoper gezet

Joke
27-7-2013
 Meld misbruik1-8-2012 13:01:38

Ik wil de bloemen zo goedkoop mogelijk houden. Ik vind dat wel heel mooi hoor, maar om het budget wat te beperken willen we daar niet veel geld aan uitgeven.
Ik denk om aan de stoelen zelfgemaakte stoffen strikjes te hangen met eventueel een glazen buisje erbij om een vers bloempje in te steken.
Mijn schoonpa en schoonmeter kunnen tamelijk goed bloemstukjes maken, wij zullen het eens aan hun vragen. Want je moet inderdaad soms de bloemen laten staan in de kerk. Buiten aan de kerk willen we zelf twee hoge rieten korven zetten met witte bloemetjes van bij bloemencenter. Dit kunnen we nog extra opfleuren met strikjes/lintjes of kleuraccenten… We zullen wat creatief moeten zijn. Wij willen voor de bloemen niet meer dan 100 euro uitgeven (zonder bruidsboeket).

Het bruidsboeketje mag wel wat kosten, dit staat tenslotte op heel veel foto's

Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik10-9-2012 17:50:27

Wij waren heel tevreden van Fine Fleur, voor in de kerk hadden we wel enkel een altaarstuk. De prijs hangt af van het soort bloemen dat je kiest. Het was ongeveer 125 euro voor het bruidsboeket en ongeveer evenveel voor het altaarstuk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...