Terug naar overzicht
Een hele goede website hiervoor is www.vistaprint.be en heel betrouwbaar.groetjes en veel succes
Ik zat met hetzelfde idee en botste bij het bekijken van andere fotoalbums van ons op dezelfde vraag. Dus ik volg graag mee. Lieselotte, bedoel je dat de fotoboeken van vistaprint dan op gewoon papier gemaakt kunnen worden?
Lieselotte, Op vistaprint had ik al gekeken. Als ik me niet vergis kan je bij de notitieboeken enkel foto's op de kaft en omslag binnen in zetten (en geen verschillende foto's op de pagina's) en zijn de fotoboeken op gewoon fotopapier.... Blijft dus hetzelfde probleem ...
Wij gaan het anders oplossen:Wij hebben een mooi fotoalbum gekocht in de kleuren van onze trouw en hebben zelf kaartjes gemaakt met vragen op waarop de gasten kunnen antwoorden. Op ons huwelijk mogen ze die kaartjes in een grote vaas steken en ik plak ze dan later op de juiste plaats in het fotoboek, tussen de foto's :-).Zo is dat probleem van de baan, vermijden we dan mensen op de "schutbladen" gaan schrijven en dat enkel de eerste 3 pagina's vol staan en de rest leeg is :-).Groetjes!Evelien
kruidvat.be of fotoalbum.be, je kan daar je coverpagina veranderen en gewoon papier vragen ipv blinkend :)
En je kan ook permanente stiften erbij leggen: heel dunne alcoholstiften, dit droogt heel snel op en heb je in verschillende kleuren