Terug naar overzicht
Hoi Siska,wij hadden daar eens een afspraak gemaakt om de zalen te gaan bekijken, toen we daar aankwamen was er een feest volop aan de gang, geen verantwoordelijke in de buurt, niemand wist dat wij gingen langskomen. Ze waren ons totaal vergeten!Ze konden geen tijd voor ons maken en we moesten een nieuwe afspraak maken, heb ik niet gedaan, er waren nog zalen genoeg!hopelijk valt jullie bezoek beter mee...groetjes
Zeer mooie zaal.Wij hebben er zowel al eens een receptie (gebeurt tussen de eikenvaten Rodenbach) als een avondfeest gehad.Ik was met de receptie meer onder de indruk dan met het avondfeest. Het was er lekker en we zijn steeds goed bediend geweest, al vond ik dat ze het gezellige van de receptie niet echt overbrachten in de zaal waar de maaltijd doorging. De sfeer was daar ineens anders. misschien komt dat omdat je met een niveauverschil zit...Zelf vonden we het nogal prijzig om die zaal te nemen, maar als je voor Ter Eeste gaat, heb je alvast ook een mooie locatie voor je trouwfoto's.
Hey Saar! Ter Eeste en Park Rodenbach zijn 2 verschillende locaties...Ter eeste was trouwens niet meer vrij, maar idd, zeer mooi daar! Groetjes!