Terug naar overzicht
Ik heb gewoon een heel goede vriend van ons gevraagd. Hij is nog nooit ceremoniemeester geweest maar hij is leerkracht dus gewend om groepen te managen. Ook kunnen we hem perfect uitleggen wat we allemaal willen en hoe we t willen. ik kan deze persoon ook met zekerheid vertrouwen en dat is ook al veel. Dus als je geen professional zou vinden is dat misschien ook een optie iemand in je familie of vriendenkring must be perfect for the job right :-)
Hallo Jonathan,Nico en ik hebben dit alles besteld bij Ceremonie LPP uit Sint-Niklaas. We zijn heel tevreden over het contact met de ceremoniemeester, want zo viel ook alle stress van onze schouders. Nog heel vele succes en grtj.
Welke regio?
Beste Jonathan,Proficiat met de trouwplannen.Ik ben nog beschikbaar op zaterdag 1 september 2012.Heb je een privébericht gestuurd.Vriendelijke groeten,Davywww.allegebeure.be
wij trouwen in de tuinen van 'Salons de lelie' te beauvoorde.(regio veurne, w-vl)
Wij nemen Noel Lisabeth vanuit Zwevezele. Ik heb hem al heel dikwijls bezig gezien en hij doet dat super goed.
Wij hebben Patrick Schoonbaert uit Assebroek
Wij hebben Luc Beernaert uit Ichtegem.