TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Thalia
10-8-2013
|
31-7-2012 22:12:46
Hey Inge,
Ik kan je niet helpen heb totaal geen idee wat je zou kunnen doen,maar zijn je kindjes dan al ni te moe en liggen mss al te slapen? Die van ons zijn dan ook bijna 2 en 5 jaar ma na het eten gaan die naar huis.
Groetjes
|
|
Jessie
20-7-2013
|
31-7-2012 22:39:29
Super leuk idee! Iets ludiek? à la Dur, dur d'être bébé of zo, waarbij je ze dan kan verkleden als miniversie van jullie en jullie zowat "nadoen" :-)
|
|
tima
8-9-2012
|
31-7-2012 22:49:50
Balada Gusttavo Lima mijn zoontje is er zot van hebben ze op school een heel simpel dansje op geleerd en is ook wel een sfeer maker vind ik
|
|
Evelien
1-9-2012
|
31-7-2012 23:32:56
Een collega van mij had hetzelfde idee maar de DJ raadde hem dit volledig af. Na de openingsdans moet je vermenigvuldigen of een harder liedje opzetten om volk op de dansvloer te krijgen en als je dan met kinderliedjes gaat beginnen, is de sfeer er volledig uit.
Ik zou persoonlijk dan eerder opteren om dit voor de openingsdans te doen :-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Anja
10-1-2013
|
1-8-2012 7:58:17
Hoi Inge, Een super idee vind ik het! Ons zoontje zal op ons huwelijk ook net 2 zijn. Een vriendin van mij heeft na hun openingsdans "de Plop dans" gedaan en tegen dat het liedje gedaan was stond bijna iedereen mee te doen. De sfeer zat er onmiddellijk in . Groetjes, Anja
|
|
Katrien
20-4-2013
|
1-8-2012 9:05:06
Ik dacht ook dadelijk aan de plopdans. Waar die van ons ook gek van zijn (maar zijn wel al 5j en 7j) is "Wakawaka" dat liedje dat op het WK voetbal gezongen werd (Ik denk dat de eigenlijke titel "It 's time for Afrika" is, maar weet het niet zeker).
Als jullie openingsdans niet te laat is, zou ik dat zeker doen!
Even off topic: volgens je gegevens is je trouwdag 16/6/2012... Dat kan niet echt kloppen, denk ik. ;-)
|
|
Inge
10-8-2012
|
1-8-2012 19:20:04
wij gaan dat ook toen maar wij beginnen met een gewone openingsdans en dan gaat ons liedje over naar het vliegerlied en dan doen we dan samen met onze kindjes 2 en 3 jaar.
groetjes
|
|
Eva
21-9-2013
|
3-8-2012 11:28:46
Wij gaan dat ook doen, na de openingsdans i.p.v. de traditionele 2e dans met de ouders gaat mijn vriend met de dochter (dan 11 jaar) dansen en ik ik met de oudste zoon (dan 10 jaar), de jongste zal al in zijn bedje liggen. We dachten aan Fiesta van de Poques. Dat horen ze allebei graag en wij ook, begint traag maar ontspoort in een echt feestnummer en dan is het dansfeest ineens geopend :-)
|
|
ilse
24-8-2013
|
6-8-2012 14:09:02
mijn zus deed da zo,gewoon haar openingsdans....en de laatste minuutjes namen ze de kindjes op de armen;danste ze met vieren de openingsdans en met die belichting WOW DA WAS...KIPPEVEL
|
|
iris
20-7-2013
|
28-8-2012 14:05:55
hier ook het allerlaatste moment van de slow ,nemen we de kindjes (3) er even bij en tegen dan zijn ze 6,4,22 maand!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|