Terug naar overzicht
Dag Joke,Dit interesseerd me zeker. Ik ben ook nog op zoek naar mijn droomjurk en ben zot van de jurken van nicky vankets. Dus dit is super, want een kleed van hem aan de volle prijs kan ik me niet veroorloven. Voor welk bedrag heb je nu kleedjes? En was er nog veel keuze? Ik moet namelijk van heel ver komen dus het moet wel zeker de moeite zijn.Bedankt alvast!GroetjesCarmen
Joke,Weet je of er nog andere merken verkocht worden buiten Vankets?Greet02/06/07
Hallo,zijn er ook nog andere zaken te koop zoals een tiara,paraplu's,...Mijn kleed van de Nicky heb ik spijtig genoeg al aan volle prijs.Dominique25.11.2006
Hallo Joke,Is de stockverkoop ook voor de suite? Of is het wel degelijk enkel stockverkoop voorbruidsjurken?Wendy30/09/2006
Hallo iedereen!Sorry dat ik nu pas terug reageer, maar jullie kennen dat wel hé, druk, druk, druk!Ik geloof dat er alleen stockverkoop is op bruidskledij (zowel voor bruid als bruidegom), niet op suitekledij.Ik denk niet dat er ook korting is op de ontwerpen van Nicky Vankets.Het waren vooral de jurken van Mathyro(ontworpen door Erwin Vankets). Een aantal van die jurken kosten nu slechts rond de 500 euro!In ieder geval, als jullie concrete vragen hebben zou ik aanraden van gewoon eens te bellen naar de winkel, dan hoef je niet voor niks ver te rijden ofzo.Ik hoop dat ik jullie een beetje verder heb kunnen helpen.Veel succes!Joke