Terug naar overzicht
De vrije valk in Alt-Hoeselt of De Abdijhoeve in Houthalen...
www.hoevegervan.be
Wij trouwen in het Fonteinhof in borgloon...
Het Klooster Sint-Jansberg in Zelem (tussen Lummen en Diest daar ergens) vind ik persoonlijk een heel mooie locatie. Heeft zeker iets kasteel-achtigs... Succes met de zoektocht!
Net als Alexandra zou ik ook voor Sint-Jansbergklooster in Zelem gaan dan! Wij zijn daar ook offerte gaan vragen, hebben er uiteindelijk niet voor gekozen, maar dat had meer met ons dan met het klooster te maken. Maandje geleden zijn we daar naar een feest geweest en dat was zeker in orde.
Ik heb ook een offerte gevraagd en telkens heel vriendelijk en vlot contact gehad. Alles ziet er schitterend uit en de prijzen vallen eigenlijk nog mee voor zo'n locatie, maar het is uiteindelijk het gebrek aan slaapgelegenheid dat ons toch heeft doen afhaken (want voor ons ligt het helemaal uit de richting van alles). Anders was het zeker een kanshebber geweest!
Wij zijn getrouwd in het Fonteinhof en kan die locatie (en de uitbaters!) alleen maar aanraden.
Ik heb al een aanvraag gedaan om het sint-Jansbergklooster te gaan bezoeken!Ik vind het fonteinhof ook wel heel sjiek! En het is wel superleuk dat je daar kan blijven slapen! Ik denk dat we dat ook eens gaan bekijken. :-)
hey bel eens naar de vleerbeekhoeve in geebets , kan via Taste Catering.