Terug naar overzicht
Hey! Wij hebben onze uitnodigingen van ons huwelijk ook met Buromac gedaan en ook een aanvraag gedaan voor drukkerijen... Normaal krijg je hier wel een mail van hoor, maar dit kan wel even duren...
Annelies, ik kan je niet helpen met het vinden van een drukker maar wil je toch al een dikke proficiat wensen hoor! Mama worden is fantastisch en mama zijn nog beter. Geniet van de bollebuikweken !!!
Ik heb ondertussen de e-mail ontvangen... maar dit lijken mij er enorm weining. Maar we zullen het ermee moeten doen. Ik ga namiddag eens langs...Ik geef de adressen even mee, moesten er nog geïntereseerden zijn: Confiserie DROOMBOONTJELUTSELUSPLEIN 13/8 3590 DIEPENBEEK0478/76.63.10 Confiserie LOESJESHOPPING 3 WINKEL 70 A+B 3600 GENK089/36.23.39 Confiserie SIMPLY DELICIOUS BVBASHOPPING 2 3600 GENK089/35.09.14 AVA Papierwaren NVHASSELTWEG 36 3600 GENK089/32.87.60 Confiserie IL TOPOLINODAALSTRAAT 48 3690 ZUTENDAAL0479/55.23.28en, heb juist een mailtje gekregen van ABC-designEvence Coppéelaan, 3 Bus 33600 Genk089/35 08 57Zij hebben ook o.a. Buromac (ook Belarto, Kaartjes en Co,...)GroetjesAnnelies
Oh Annelies,gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws :-)Ik kan je helaas ook niet helpen, maar wilde je toch geluk wensen. Neem heel veel foto's van je buik en geniet van je zwangerschap (en het verwend worden door iedereen).liefs
proficiat !! en als forum vervanger kan ik baby.be zeker aanraden heb ik veel tips en steun van gekregen nog altijd trouwens
Hoi,als het simpele kaartjes zijn (zonder uitgesneden figuurtjes enzo) dan kan je de kaarten blanco bestellen en laten opsturen. Daar kan je dan zelf op printen ook, of bij een kopiecenter waar ze kleurenprints doen.
En Buromac zelf bedrukt de kaartjes ook hoor. Je kan ze daar ook laten bedrukken en ze sturen dat dan op naar jullie. Jullie krijgen dan via mail voorontwerpen.
Ik heb onze trouwkaart bij ABC design in genk gehaald. Daar hadden ze ook Buromac. Zeker de moeite! Groetjes en een dikke proficiat met je zwangerschap!