Nu Online
Momenteel zijn er 370 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

36 dagen - traiteur troubles...

1-8-2012 8:09:46
Goeiemorgen allemaal,

Mijn bridezilla modus is volledig TILT geslagen deze ochtend!
Even de situatie schetsen: onze traiteurdienst wordt verzorgd door de partner van een collega van mij, collega zelf en nog mensen die ze inhuren voor de bediening. Afspraken werden vorig jaar in september gemaakt, offerte werd doorgestuurd, hapjes van de suite werden voorgeproefd...het enige wat nog rest: definitieve aantal gasten doorgeven en betalen :-).

Vanochtend (terwijl we van de parking naar het werk stapten) verteld die collega mij dat ze uit elkaar is met haar partner.
TILT!!!!
Kzeg ja en nu??? Zij heeft me verzekerd dat onze trouw en hun diensten niet in het gedrang gaan komen...
IK HOOP HET!!!

Stel je voor...haar partner vroeg ook meteen aan haar van ja, en de trouw van Sandra & Tim?
Ik mag er niet aan denken dat onze traiteur weg valt e seg...begin maar is een maand op voorhand iemand anders te zoeken...dan gaan we zéker veel meer betalen dan nu...

Pfffffffffffffffff!!! Dit kon ik écht wel missen!!!!

To be continued zeker??

groetjes

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 873

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik1-8-2012 8:39:24

Hoi Sandra,
Als die persoon professioneel genoeg is, zou daar toch geen problemen mogen van komen. Jullie hebben een overeenkomst met die persoon, die zal iemand extra moeten zoeken van personeel. Maar dit is jullie zorg niet. Jullie betalen hem, dus moet het in orde zijn. Met of zonder je collega.

Probeer anders met die persoon contact op te nemen, zo dat je toch hopelijk gerust gesteld wordt. Want inderdaad een maand op voorhand iemand anders zoeken is niet echt aan te raden...

groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-8-2012 9:04:08

Dag Stephanie,

Ik hoop dat hij inderdaad professioneel genoeg is!
Volgens mijn collega is het geen probleem en kunnen zij ook professioneel gezien zeker nog samenwerken voor onze trouw.
Afwachten...:-) kzal een kaarske branden :-)!

groetjes

Sandra

Ann
1-9-2012
 Meld misbruik1-8-2012 9:09:17

Ai dat is niet zo leuk. Normaal moeten ze wel zo professioneel zijn zodat voor jullie alles in orde komt zonder dat jullie er iets van merken. Ik zou ook eens contact opnemen met de partner.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-8-2012 9:15:01

Ik moet hem zowiezo iets laten weten deze week ivm aantallen...zodat hij een idee heeft wat hij moet aankopen en huren van materiaal...
Ik denk wel dat het zonder problemen zal verlopen, daarvoor zijn het te lieve mensen :-) maar amai, mijn hart maakte een serieuze sprong :-)...

groetjes!

tine
14-8-2010
 Meld misbruik1-8-2012 9:16:58

goh, als ze inderdaad nog professioneel genoeg zijn zou dat moeten lukken he. maar kan me voorstellen dat het zeker niet leuk is.
in jouw situatie zou ik toch eens horen voor de zekerheid bij andere traiteur, of het nog zou kunnen en wat zijn prijzen zijn. en wanneer je ten laatste moet beslissen.
ik ken nog wel iemand in de buurt die zeer lekker en betaalbaar is.

sarah
24-8-2012
 Meld misbruik1-8-2012 9:24:15

Zal idd ffkes verschieten zijn, ma zoals de meesten denk ik wel dat je je niet teveel zorgen moet maken! Die traiteur zal wel profesioneel genoeg zijn om zijn zaak niet te verpesten door een relatiebreuk :-)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-8-2012 9:25:37

ik hoop het zeker dames :-)!!
maar is niet zo fun...zo een nieuwsje :-)!

alles komt goed zeker...zal mijn positieve vibe even terug zoeken :-)

groetjes!

tinne
18-5-2013
 Meld misbruik1-8-2012 9:37:43

Idd dat is effe verschieten!

Komt wel goed. Als zelfstandige kan je het risico niet nemen om dit fout te laten lopen.
Ik zou ook contact opnemen met hem.
En dan ben je ook gerustgesteld.

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik1-8-2012 12:32:45

Amai, dat is schrikken! Ik zou ook tilt slaan! Maar ik denk ook wel dat het goed komt.

Ik duim!
Groetjes Femke.

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik1-8-2012 13:02:44

Man, moet inderdaad even schrikken zijn!
Ik zou mij direct ook duizend en één vragen stellen!
Maar zoals reeds hier gezegd:
Jij hebt een contract aangegaan met de traiteur , niet met het koppel.
Als ze niet meer kunnen samenwerken, zal die traiteur dan maar een extra hulp moeten zoeken buiten zijn ex partner.
Ik denk ook wel dat ze een huwelijksfeest niet gaan laten liggen omwille van een relatiebreuk! Professionaliteit boven! Hehe!

Komt wel allemaal in orde!
Moest hij het totaal niet meer zien zitten, zou hij wel al een seintje gegeven hebben en ook... als jullie een contract getekend hebben, kan hij er niet zo maar van onder muizen eh!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-8-2012 13:16:22

Voilà...hij moet er maar staan, met of zonder mijn collega!
Voorlopig ziet het er wel goed uit...heb wel gezegd dat ik tegen eind deze week 100% duidelijkheid wil!
Maar normaal komt het goed!
Bedankt voor het medeleven dames!

groetjes

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik2-8-2012 8:32:51

Alles komt goed....alles komt goed...alles komt goed...
Ga voor de spiegel staan, en zeg dit minstens 10 keer tegen jezelf...

'k Zou me niet teveel zorgen maken hoor, een professionele traiteur zal zijn werk niet laten lijden onder relatie-troubles... En tenslotte is het ook zijn kostwinning, dus hij zou maar dom zijn om dit te laten schieten!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 8:54:28

Inderdaad Melissa...zennnnnn....:-)
Maar vandaag is het al beter zene met de bridezilla modus :-)
Het MOET wel in orde komen :-) simpel!

Jullie nog eventjes aftellen é...:-) spannend!

groetjes!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik2-8-2012 10:23:39

Och zwijg er mij van! :)
Der valt hier geen huis ne meer te houden mee mij!
I'm driving everyone crazy!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...