Terug naar overzicht
Gewoon even in google ingetikt gevoerd enveloppen en ik krijg al een aantal Nederlandse of Belgische sites die dit verkopen... weet natuurlijk niet of dit hetgeen is die je zoekt!Kan ook wel moeilijk geloven dat enveloppen 4 weken duren?Ik bestelde onze enveloppen op zondagavond (22u ofzo) vanuit Nederland en had ze dinsdag omstreeks 12u al in de brievenbus.
En kan je ze ook niet gewoon via een drukkerij kopen?4 weken is inderdaad wel iets te lang ja..
Hoe rechtstreekser je ze koopt, hoe goedkoper het zal zijn (en hoe sneller denk ik).Normaal zal je er in een drukkerij (vb. Buromac) minder voor betalen dan bij de Ava ofzo.
Ik ben net bij ava geweest en ze hebben inderdaad geen gevoerde witte enveloppen. Wel in andere kleuren :(. Bedankt voor de tips meiden!
En kunnen ze ze niet bestellen in het wit?Of kan je misschien een gekleurde envelop gebruiken? Een kleur die meegaat met een bepaalde afbeelding op je uitnodiging of zo? Wij hebben de gevoerde chocoladebruine enveloppen van de AVA, supermooi. :)