Terug naar overzicht
Ik ga daar niet naar kijken; wij zetten gewoon; 'wij nodigen u uit...'Op de enveloppe zetten wij de namen van de persoon en de eventuele partnerKun jij er zo een beetje aan uit :-)
wij hebben ook op de enveloppe dan gezet meyers x en dugardien x (of partner) indien de inwonende kinder ook uitgenodigd waren hebben we familie meyers dugardien geschreven
mja is idd wel handiger op die manier en kosten gespaard bij de drukker ;-) Waarom maak ik het mijzelf toch zo moeilijk? *HAHA*
"Wij nodigen u uit" kan zowel als enkelvoud als als meervoud bedoeld zijn, dus lijkt mij de handigste oplossing om het zo te formuleren.
Bij ons wordt er meestal op het aparte kaartje de naam geschreven:Wij nodigen .... (bv. Jan en Tine) uit voor onze avondfeestZelf weet ik nog niet wat wij gaan doen.
Hier idem:Wij nodigen u vriendelijk uit op...Op de enveloppe staat er dan Dhr & Mevr X - Y of Dhr X & partner...Als het mensen "alleen zijn" die we uitnodigen zetten we gewoon Mevr Y, denk dat de mensen dan wel doorhebben dat de partner niet mee moet komen..; (Ik denk maar vb aan paar mensen van het werk die op receptie gevraagd zijn)