Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Au pijntje, hopen dat alles goed komt!!

1-8-2012 13:50:00
Gisteren heb ik te vroeg gejuicht denk ik! Overdag had ik mijn fb-status nog vernieuwt met de tekst: Is zo blij gelijk een klein kindje! De mailtjes en telefoontjes komen binnen van afgewerkte dingen en pakjes worden bezorgd!! Na een jaar en half bezig te zijn geweest krijgen we eindelijk mooie resultaten!!!! En dan slaagt 's avonds het noodlot toe! Rond 12 's nachts moest ik naar boven om het roer over te nemen om vast te maken (wij zijn binnenschippers). Met de trap te willen op gaan glijd ik uit en val een paar treden naar beneden en snijd ik mijn teen, in eerste instantie bloede het heel hard dus al huppelend naar het bad om af te spoelen. Komt mijn verloofde kijken en die slaagt wit uit, hij heeft direct de dokter van wacht gebeld die er gelukkig binnen de 10 min was! Het eind resultaat is dat in mijn 2e kleinste teentje 4 draadjes zitten!!! Hopen nu maar dat mijn teentje mooi genezen binnen 17 dagen en zeker binnen 24 dagen!!!

Katia
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1034

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik1-8-2012 14:32:05

Ai klinkt niet zo prettig!
"Gelukkig" is het bij wijze van spreken "maar" een wond met draadjes en geen gebroken teen... Moet inderdaad niet zo leuk zijn! Effe van je wolkje gerukt.. Back to reality! Hehe.
Verzorg je voetje goed zodat je binnen 24 dagen kan feesten en genieten!

Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik1-8-2012 14:56:42

Oei dat is minder, maar wij duimen mee dat alles tegen je trouwdag toppie verloopt!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik1-8-2012 15:56:14

Ik duim voor jou dat alles mooi genezen is tegen jullie grote dag!!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...