TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bianca
14-9-2012
|
2-8-2012 9:00:22
Proficat! Goed gestart dan!! Ik ken het dieet niet.. wat houdt het net in?
Nog veel succes ermee!
|
|
Jessica
|
2-8-2012 9:16:07
Deze ga ik even volgen, ook al ben ik al gehuwd... na mijn bevalling mogen er ook wel enkele kilo's af :-)
|
|
Silke
4-5-2013
|
2-8-2012 9:48:23
Goed zo! Volhouden! Ik heb nog wel wat tijd, ik zou ook graag enkele kilo's willen afvallen tegen onze trouw. Vind de moed nog niet echt om te beginnen pff. :)
|
|
Katrien
20-4-2013
|
2-8-2012 9:52:51
Ik volg ook mee. :-) Na m'n 2 bevallingen woog ik net hetzelfde (zelfs minder) dan voorheen. Maar het laatste jaar zijn er plots 5kg bijgekomen!! Wij trouwden normaal gezien vorig jaar, maar doordat het lentefeest van onze oudste dochter net op dezelfde dag was, hebben we het uitgesteld. Maar ik had m'n jurk al wel. En nu kan ik er niet meer in! Het is een suitekleed, dus het kan niet verbreed worden. Het grootste probleem is dat ook m'n borsten een cupmaat groter geworden zijn. En ik heb een beetje schrik dat ik daar niet echt ga afvallen.
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
2-8-2012 10:03:32
Ik ben een happy weight watcher! Na 3 weken al min 3,5 kg en ik kan eigenlijk alles blijven eten (ook mayo, mmmm) - ik moet enkel wat letten op de grootte van de porties en niet alle lekkere dingen op 1 dag eten. @ Katrien: ik val altijd het eerst af aan de borsten :(
|
|
Linda
25-5-2013
|
2-8-2012 10:52:29
Een bruid-in-spe moet niet dieten. Die moet tijdens de verlovingsperiode gelukkig zijn :-) Al is het maar om niet een te erge bridezilla te zijn voor de omgeving :-D
|
|
Jessica
7-9-2012
|
2-8-2012 12:50:21
Hallo,
In het dieet mag je geen of zo min mogelijk koolhydraten eten. Het is te zeggen, er zijn 4 cyclussen. De eerste is de versnelcyclus. Hier ga je je lichaam ontgiften en val je het meeste af. Het is de zwaarste cyclus, maar je mag zoveel eten van groenten, vis, gevogelte als je maar wil.
Je eet max 2 porties fruit op een dag en voor 14u; niet al het fruit is toegelaten 2 porties probiotica: bv magere yoghurt, actimel, karnemelk groenten: zo veel je wilt (de meest gebruikte groenten mag je eten) vis: bv tonijn in blik (waterbasis), zalm, panga, schol, (niet alle vis is in de eerste cyclus toegelaten) 2 eieren gevogelte: kipfilet, kalkoenfilet en kalkoengehakt smaakmakers: vinaigrette, salsa, ...
Dus geen brood, aardappelen, pasta, snoep...
Daarna gaat het wel beter worden, maar het is nu 17 dagen op de tanden bijten. En het lukt echt wel goed. Heb totaal geen drang in koekjes, brood of pasta.
En je moet maar 17 minuten rustig bewegen!
Elke dag drink je 2 liter water, zelfs warm water met citroen. Alles is nodig voor de ontgifting.
Eigenlijk kan je het vergelijken met opnieuw leren eten. Naarmate de verdere cyclussen 3 en 4, mag je wel weer brood, pasta en dessert eten in het weekend.
|
|
Jessica
7-9-2012
|
2-8-2012 12:52:52
En heb geen honger. In tegendeel had ik gisteren echt veel te veel gegeten. Buik zat stampvol en deze ochtend was ik alweer afgevallen!
|
|
Michele
14-9-2013
|
2-8-2012 14:03:43
hey
Amai, maar pas wel op dat je achteraf niet meer bijkomt dan je afgevallen bent. Ik ben pas begonnen met 's morgens havermoutpap te eten (ook een beetje om mijn verteringsproces te verbeteren) Ik was vroeger al eens begonnen maar vond het maar niks. Nu heb ik van een echt merk gebruikt en dat smaakt al beter :)
Ook beginnen sporten (korfballen) en ik voel het al meteen. Nu ja, ik wil ook 10 kilo kwijt dus als het sporten alleen niet werkt ga ik weightwatchen.
Veel succes in elk geval
xxx
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
2-8-2012 14:22:25
@ Michèle: ik was een totale non-believer van weight watchers (ik dacht dat dat enkel zou luekken als je alles begint af te wegen en nog es dubbel op sport) maar ik moet toegeven dat het echt werkt. Ik vind het alvast een aanrader. Ik heb vorige zomer een abonnement gehad bij Infraligne en dat was heel goed zolang je die oefeningen in die infraroodtunnel ging doen maar erna kwam ik weer beetje bij beetje bij. Gelukkig is WW veel minder duur dan Infraligne!
|
|
Jessica
7-9-2012
|
4-8-2012 12:33:24
En ik ben al 1,5 kilo afgevallen op 5 dagen!! Het gaat heel goed en krijg super veel energie!
|
|
Silke
4-5-2013
|
4-8-2012 14:02:26
Heel goed amai!!
|
|
Jessica
7-9-2012
|
10-8-2012 12:45:45
Na 11 dagen is er 2,6 kilo af! De 5 kilo zal ik niet halen, maar dat moet eerlijk gezegd ook niet. Begin ook al complimenten te krijgen op het werk, dat alles strakker zit. Ik zou er zelfs langer uitzien.
|
|
Katrien
20-4-2013
|
10-8-2012 14:18:26
Hey Jessica, geweldig dat het zo goed lukt! Ik heb eigenlijk geen overgewicht, maar ben op een jaar tijd wel 5kg bijgekomen. En die mogen er van mij gerust terug af. Dat werkboek waar je van sprak, waar heb je dat gekocht, en wat is de juiste naam? Ik veronderstel dat daar dan ook instaat wat je wel/niet mag eten?
Groetjes Katrien
|
|
Jessica
7-9-2012
|
10-8-2012 15:15:36
Hallo Katrien,
De naam van het boek is het 17 dagendieet - werkboek. Ik heb het gekocht in de standaard boekhandel. Er staad idd in wat je alleen maar mag eten in cyclus 1,2,3 en 4. Vanaf volgende week donderdag start ik met cyclus 2 al.
Groetjes Jessica
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|