Terug naar overzicht
hey sarahWij gebruiken dit liedje ook.Maar aangezien ik zelf niet de programma's heb op m'n pc is er iemand anders die dit voor ons gaat doen.Wat ik wel weet is dat je ook van youtube liedjes kan downloaden, dus je kan het misschien zo proberen??groetjes!
heyla, wij gebruiken dit ook. als je je email adres geeft mailen we het. is al het tweede bruidje die we hierbij helpen ;-)
Hey naamgenootje! mijn e-mailadres is sarahthys1@telenet.beHeel hard bedankt!!!!!!!!
Voila, bij deze is het verstuurd. Graag gedaan hoor! Kweet hoe moeilijk het te vinden is en zeker zonder dat er reclame tussen komt :-)
En 't is echt een supermooi liedje eh! :)
Als je via google naar mp3 conventer zoekt Kan je via een site de youtube links gwn opslaan :) En idd kei mooi liedje, Dit liedje is ij ons voor in de kerk
Hoi allemaal, wij zouden dit liedje ook graag ergens gebruiken, maar ben eens benieuwd bij welk onderdeel van de viering jullie dit geplaatst hebben?ik moet nu enkel nog liedjes hebben bij offerande en communie, maar weet niet of het daarbij past... groetjes