Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fede di oro

2-8-2012 9:17:00
Goeiemogen,
Wij zijn op zoek naar trouwringen, ik ken er allemaal niet zo veel van maar ik stel mij toch de vraag wat het verschil is in kwaliteit of diamant want op de folder zie je toch hele mooie ringen die je bij de juwelier vb aurodisign voor het dubbele betaalt?? Wat is jullie mening of ervaring?
Groetjes JUlie

Julie
30-3-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1282

Fien
8-12-2012
 Meld misbruik2-8-2012 9:29:37

wij zijn naar fede di oro geweest achter onze trouwringen.
Zeer goede service. Wij hebben 1028 euro betaald voor beide ringen.
Ze zijn in roodgoud (5mm breed) en bij mij zitten er nog 6 briljantjes in.
De ringen die op de website getoond werden (die volgens mij zeer goedkoop zijn)
hebben wij toch niet terug gevonden in alle ringen.
Goud is goud natuurlijk, en ze zeggen ook hoeveel karaat de diamantjes zijn (ben het nu wel ff vergeten )
wij zijn zeer tevreden (hebben ze natuurlijk wel nog niet maar kijken er in ieder geval naar uit!)
veel succes met de zoektocht

Fien
8-12-2012
 Meld misbruik2-8-2012 9:30:28

nog vergeten te zeggen: je krijgt er automatisch 20% korting omdat ze huwelijksbeurzen doen ofzo.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik2-8-2012 9:40:38

Ik volg dit even mee. Ben ook nog op zoek naar trouwringen en vroeg me dit ook al af..

Annelies
13-10-2012
 Meld misbruik2-8-2012 10:36:30

Ik volg ook even mee. Wij mogen op 21 aug naar Fede di oro om onze ringen te gaan kiezen.

Stéphanie

Meld misbruik2-8-2012 10:38:55

Wij zijn een tijdje voor onze trouwringen naar Fede di Oro geweest en ik ben tevreden van hun dienstverlening. Je krijgt ruim de tijd om je keuze te maken en je merkt ook wel dat ze dit al lang doen. Ze zijn heel professioneel vind ik. En de 20% korting is inderdaad mooi meegenomen :). Nu is het vol spanning uitkijken naar het resultaat!

heleen
8-6-2013
 Meld misbruik2-8-2012 11:15:24

Hallo iedereen!
Onze ringen komen van Di Reggio uit de appelmansstraat, Antwerpen.Supertoffe en vriendelijke man. Hij vraagt het budget en presenteert dan wat hij kan maken.
Mijn verlovingsring komt er ook van en ik ben er super super blij mee.
Veel succes met de zoektocht!!

Groetjes,

Heleen

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik2-8-2012 11:54:10

wij waren ook redelijk sceptisch over fede di oro en hebben redelijk wat vragen gesteld over het goud en de diamanten. OP internet kan je ook wat meer informatie vinden over classificatie van diamanten ( mijn vriend werkt in de diamantsector dus dat maakt het wat makkelijker)
De kwaliteit van beide is vrij goed, en je kan ook altijd vragen om beter te gaan ( kost natuurlijk meer). Ook kopen ze goud aan op goedkopere momenten en dat helpt ook wel.
Dus wij hebben ze daar gekocht, wel nog niet gekregen.

Fairytale
8-6-2013
 Meld misbruik2-8-2012 12:23:08

Wij gaan op 18 aug nog eens langs, we hadden al een offerte liggen maar door dat onze huwelijksdatum met een klein jaar verlengd is gaan we even terug kan zijn dat het nu iets duurder uitkomt. Maar onze creaties waren wel uniek. Ook worden er opnieuw maten genomen want heb besloten men trouwring rechts te dragen ipv links.

Zeker de moeite om eens langs te gaan, wij zelf komen van Antwerpen dus is toch wel een ritje.

Gr.

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 12:35:58

We hebben de onze al een half jaartje thuis liggen. We zijn heel tevreden over de service, en de kwaliteit (niet dat we er zoveel van kennen).

Ik vond in hun collectie geen enkele naar mijn smaak. Uiteindelijk hebben we hem samen ontworpen. Je denkt dan dat je een uniek ontwerp hebt...
Mjn zus trouwde enkele maanden geleden en blijkt dat ze ongeveer dezelfde heeft. Ze heeft een aantal diamantjes meer.
Jammer, maar helaas. Het gaat ook over het gevoel dat ze je geven.
Maar al bij al, enkel al voor de prijs en de vriendelijkheid zou ik opnieuw naar daar gaan!

Julie
30-3-2013
 Meld misbruik2-8-2012 14:38:29

bedankt voor de tips ik zal zeker een afspraak maken maar ze zijn in verlof grrr :) ( ja bruidje met weinig geduld :) )

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 17:37:20

Heyhey,

Wij hebben de onze daar ook besteld en ze kunnen de ringen blijkbaar voornamelijk goedkoper aanbieden omdat ze ze zelf maken en je dus eigenlijk rechtstreeks bij de leverancier koopt ipv bij een juwelier die er ook zijn percentage winst op wil :-).

Je krijgt bovendien een certificaat van 18kt goud en van de briljanten, zodat je zeker bent van de kwaliteit :-).

Groetjes!

Evelien

Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik3-8-2012 20:31:25

Onze ringen komen ook van fede di oro en we zijn heel tevreden!
De prijs is goed, de service is goed en ze geven je tijd om samen ook even te overleggen tijdens het kiezen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...