Terug naar overzicht
Ik geloof dat er in schoten eentje is op de Ridder Walter Van Havrelaan, maar weet niet juist het adres of de naam. Groetjes,Kim
http://www.attrattiva.be/Contact.html is van Leuven maar komt wel aan huis!Super handig!Ik heb dit laten doen 4 dagen voor onze trouw (had het op voorhand in mei al eens getest) en ben er nog steeds super tevreden van!Groetjes
Hallo Sara, Ik heb het een week geleden laten doen en ben blij dat het er bijna af is. Ik wilde dit ruim optijd eens uittesten en maar goed ook. Ze hebben het handmatig erop gespoten. Overal vlekken, geeft af op de kleren en verdwijnt in vlekken en raar bruin. Alles wat ze beloofde wat het net niet ging doen. Ik ben ook geen voorstander van zonnebanken, maar liever wit dan slecht bruin. Ik heb ook hun aanwijzigingen gevolgd : 1 dag ervoor ontharen en scrubben, nagels lakken, net voordat je het laat doen een warme douche nemen, losse kleding dragen na het spuiten. Sorry, maar als je het echt graag wilt zou ik zo snel mogelijk gaan, zodat als het bij jou ook tegen valt, het af is en anders laat je een beetje bijspuiten. Groetjes.
mijne vriend heeft gezegd waarom u bruin laten makenals ik jou zo heb leren kennen en daarop ben gevallenik ga het niet doen want er is te weinig tijd om het nog uit te testen en zo heeelbleek ben ik nietproberen van het zonnetje te genietentoch bedankt allemaal ^^