TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
18-8-2012
|
2-8-2012 10:56:22
Ik heb nog 15 dagen op de teller en ik ben ook niet te genieten. Mijn ventje wordt stilletjes aan zot van mij. Hopelijk houdt hij het nog twee weekjes uit ;)
Maar er moeten nu nog zoveel details in orde gebracht worden hè. Ik begin meer en meer die bruidjes in het programma bridezilla's te begrijpen ;)
Nog effe doorbijten en dan genieten!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
2-8-2012 11:28:01
Hey!
Oei, das wel jammer é meid...normaal moet je genieten van zo een pasbeurt...maar ik zou dat ook hebben, na veel afjagen en dan zo een kleed passen...nee, dat is niet ideaal! Maat het is zeker goed van maat dan?? En nu hangt het veilig thuis...super!!
Mijn liefje zit met mij te lachen omdat ik mij in alles zo druk maak...ik zie ook overal problemen waar er geen zijn...och ja, ik laat em zagen en doe rustig verder met de voorbereidingen :-)!
Gewoon efkes afzonderen als het u te veel wordt, is efkes een wandelingske doen of zo :-) zonder kids en zonder uw verloofde :-) hoofd efkes leegmaken...
Alles komt goed é ;-)!!
groetjes!
|
|
Melissa
11-8-2012
|
2-8-2012 11:49:45
Hey Sandra! Ja, echt genieten was er zeker niet bij, bij m'n laatste pas :) amaai... Wat ik nu dus ook ondervonden heb, ik ga da kleed 's nachts moeilijk uitkrijgen eh, 'k heb nu gemerkt hoe da plakt als je wa zweet... Da gaat nog plezant worden..hihi.. Maar 't is inderdaad goed van maat nu :) Ik had het achteraan (tis met een vetersluiting) wat laten inleggen omdat dan die vetersluiting mooi breedt is, dat zie ik liever dan zo'n smalle veter. En nu is het echt mooi. De lengte enzo was al goed dus daar moest ik mij geen zorgen meer over maken. En ja, het hangt thuis :) Eindelijk! Mijn ventje lacht mij daar ook mee uit zenne Sandra, als zij het allemaal zouden moeten doen, ze zouden anders piepen Awel ja, ik heb gisteren mijne vent in zijn bed gesjot (die moest er toch vroeg uit..hihi) en ons kleinste in haar bed gestoken en mij languit in de zetel gezwierd en een boekske gelezen...geen tv..geen radio..geen gezaag..geen geklaag.. Ja..."Alles komt goed" , ze zeggen da toch eh... hehe... Da wordt echt ons quote hier, geloof ik :) Groetjes terug!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
2-8-2012 12:08:38
Hey!
Ja, dat kleed uitdoen...ik zal mijne getuige maar inschakelen om ons af te zetten en da kleed los te doen...peis ni dat mijn liefje daar nog toe in staat ga zijn :-)! Ik denk dat het wel heel warm zal zijn ja in dat kleed...het moet zeker niet zo laf zijn als gisteren op onze trouw é ;-) of we zijn gesmolten tegen 's avonds!
Voilà se, quality ME-time, zo moet dat! :-) Dat is t beste zene...gewoon stilte en aan ni te veel denken :-)!
Dat is idd dé quote ja :-)...trouwens nog altijd noppes ivm mijn vrijgezelle é...ik denk dat ik zaterdagochtend een sms zal krijgen: binnen 10 min klaar staan of zo :-)!!
groetjes
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
2-8-2012 12:32:06
@ Melissa: hihi, ik ken dat gevoel: ik zie mijn kinderen ook doograag maar soms hé, ge zou echt ....
@Sandra: misschien staan ze zaterdag opeens voor je deur en is je eerste opdracht er op 5 minuten presentabel uitzien ;)
|
|
Melissa
11-8-2012
|
2-8-2012 12:46:39
Haha...Sandra..da gaat lachen worden zaterdag :) Als je nu nog steeds van niks weet :) Leg maar al verschillende tenue'kes klaar, als ge zo 10 min op voorhand weet hoe of wat, da je tenminste niet meer moet zoeken achter de gepaste outfit :) Rebecca..ben blij dat ik niet alleen ben... Awel, mijn nichtje en haar man gaan ons ook naar huis brengen en blijven bij ons op den hof (in de caravan) slapen, dus zij zal ook ingeschakeld worden om mij uit mijn kleed te helpen :) 'k Denk nie dat ik op mijne sjoe ga kunnen rekenen :) (by the way...hoe meer je erover nadenkt..hoe meer je inziet dat die "huwelijksnacht" toch nooit nie veel soeps ne meer kan worden e... ) 't Zal meer iets zijn voor "the day after" of "the night before" denk ik...hihi..
|
|
Femke
8-9-2012
|
2-8-2012 12:56:04
Hallo
Bij mij is het nog geen goede maand en toch hé, overal zou ik me nu al zorgen in maken, men liefie vindt ook totaal overbodig en dat doen me soms nog meer stressen... Dat belooft zeker....
Ik ga aan men getuige vragen men kleed los te maken, want ik vrees dat men liefie daar niet meer zal inslagen, en idd Melissa, die huwelijksnacht...? :-)
Sandra, spannend die vrijgezellen!!!! :-)
Groetjes.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
2-8-2012 12:58:44
ja dames...wie weet wat moet ik doen zaterdag :-) hihi!! ga zeker al een aantal outfits klaarleggen :-) ze gaan mij ni liggen hebben zene!! :-)
en over die huwelijksnacht: ik denk dat dit bij de meesten niet veel zal betekenen :-)!
groetjes!
|
|
Bianca
14-9-2012
|
2-8-2012 13:27:07
Gelukkig dat we dit forum nog hebben he :-) Kunnen we eens lekker ons beklag doen!! Het is allemaal zo herkenbaar!! Ik moet zeggen dat ik totaal geen stress heb voor de moment. (Dat komt waarschijnlijk nog wel zeker.. ). Maar krijg er soms wel zenuwen van dat mijn verloofde er zich weinig tot niks van aantrekt. Hij heeft in ieder geval een pak minder stress dan ons!
Ik geraak ook niet alleen uit mijn kleed. Dat gaat dus nog lachen worden. Melissa, wil je nu niet steeds je kleedje nog eens aantrekken?? Ik vrees dat ik er niet meer van zou kunnen afblijven..
En idd die huwelijksnacht wordt vaak heel fel overroepen denk ik!!
groetjes
|
|
Melissa
11-8-2012
|
2-8-2012 14:23:43
Bianca, eigenlijk ben ik zelden (zeg maar nooit ) alleen thuis, dus de 'kans' om m'n kleedje aan te trekken ga ik niet direct krijgen... Maar ik zou het niet durven ook als ik alleen ben, zie ne keer dat ik er niet meer uitgeraak Deze morgen, heb ik wel eens gaan kijken...gewoon eens gluren...en weer eventjes die kriebeltjes in m'n buik voelen
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
2-8-2012 14:25:03
lol melissa, ik zie je al aanbellen bij de buurvrouw voor wat hulp :))
|
|
Melissa
11-8-2012
|
2-8-2012 14:33:05
Haha! Mijn buurvrouw zou lachen! 't Zou natuurlijk geen alledaags tafereeltje zijn eh voor mijn buurvrouw :) Zegt ze ooit tegen haar kleinkinderen... "Wa da ik vanzeleve heb meegemaakt eh..goh goh...da gade nooit geloven...Stond er hier voor de deur toch geen madammeke mee een trouwkleed voor de deur zeker...en ik moest haar daaruit helpen!!"
|
|
Linsey
2-6-2012
|
2-8-2012 14:47:20
Huwelijksnacht??? Wat is dat ik weet een ding, ik wou alleeeeeeeen maar slapen STIK OP was ik... wij hebben ons huwelijk voor en nadien genoeg geconsumeerd hahahaha
|
|
Melissa
11-8-2012
|
2-8-2012 15:30:08
Hihi...!
By the way linsey, heb jij al eens gekeken naar de afmetingen van die hoezen?? :)
|
|
Linsey
2-6-2012
|
2-8-2012 22:02:30
IK KIJK NU
|
|
Linsey
2-6-2012
|
2-8-2012 22:03:58
Diameter 60cm en lengte 120 need them?
|
|
Melissa
11-8-2012
|
3-8-2012 9:01:04
Ik ga vanavond eens checken wat de diameter is van de tafeltjes...ik hoop 60 :) Kan je anders privé je gsm nr eens doorsturen dan kan ik je smsen vanavond, is misschien makkelijker. :) alvast nen dikke merci eh!!!! :)
|
|
Bianca
14-9-2012
|
3-8-2012 9:51:10
Haha, ik dacht al wat heeft een huwelijksnacht te maken met de diameter van hoezen,??!! Kon even niet meer volgen...
|
|
Linsey
2-6-2012
|
3-8-2012 10:43:07
LOL
|
|
Melissa
11-8-2012
|
3-8-2012 21:34:41
Bianca, welke diameter ga jij meten op je huwelijksnacht??????????????
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
4-8-2012 14:03:21
Ja jong, 't gaat hier van kwaad naar erger :)
|
|
Bianca
14-9-2012
|
4-8-2012 15:44:26
Haha, Melissa, denk niet veel
|
|
Melissa
11-8-2012
|
4-8-2012 19:19:25
hihi...naughty brides-to-be
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|