Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke personen wisten het voordien

2-8-2012 11:19:29
Ik vroeg me af als jullie voordat jullie je vriend/vriendin ten huwelijk vroegen het aan iemand hadden verteld?
Bv vrienden, ouders, familie

Dit kan misschien zijn gewoon omdat je het wou vertellen, of omdat je hun hulp nodig had
Ben benieuwd :)

mistery

Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 852

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik2-8-2012 11:21:37

Mijn hubbie had traditioneel de vraag al aan mijn papa gesteld
Hij was de enige die het wist!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik2-8-2012 11:27:59

Hier ook eerst aan de papa gaan vragen en ook toestemming aan z'n eigen mama Nadien heeft hij ons bevriend koppel op de hoogte gebracht die mee met ons naar Parijs gingen, waar hij het ging vragen want zij hebben het hele weekend de ring bewaard Verder was niemand op de hoogte!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik2-8-2012 11:52:48

Bij ons wist niemand ervan :)
Mijn ventje had het goed geheim kunnen houden :)
Mijn mama wist wel dat hij een ring gekocht had voor mij (want hij had een ring nodig om mijn maat te weten ), maar ze wist niet dat 't om een verlovingsring ging :)

Fairytale
8-6-2013
 Meld misbruik2-8-2012 12:27:28

Mijn ouders hadden al een vermoeden, dus zei waren eerst en dan men verloofde zijn ouders en broer, en dan de rest van de familie, vrienden en kenissen.

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik2-8-2012 12:31:54

Ik ben ten huwelijk gevraagd in London (volgens mij de mooiste plaats ter wereld) en mijn verloofde moest me daar natuurlijk zien te krijgen. Daarom heeft hij zijn zus en haar lief mee in het complot betrokken en zij waren dan ook de enigste die er vanaf wisten.

BruidjeXX
22-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 12:54:42

M'n verloofde heeft het enkel aan m'n beste vriendin gezegd. Zij kon opmerkingen die ik maakte 'doorsluizen' naar hem en omgekeerd.. Heel goede zet van m'n vriend!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik2-8-2012 13:12:41

Bij mij wist enkel zijn mama het.. :)

Linda
25-5-2013
 Meld misbruik2-8-2012 13:23:20

Mijn vriendje had al redelijk wat volk ingelicht.

Eerst zijn eigen ouders om de zegen te vragen, dan mijn ouders en de avond voor ons vertrek was hij zat en wisten de collega's het ook al LOL

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik2-8-2012 15:02:25

mijn ouders wisten het, ik wist het, een paar goede vrienden wisten het. gewoon omdat ik niet kan zwijgen en ik het losgepeuterd en gesuggereerd heb. Het enige wat ik niet wist was hoe de ring eruit zag.
hij heeft dan eerst braaf ( en lijkbleek en bibberend) aan mijn pa ( en ma) gevraagd of het ok was. en dan 's avonds aan mij.

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik2-8-2012 16:38:08

Mijn ouders hadden een vermoeden gezien Niels eens op een moment dat zij alleen waren al lachend mijn hand gevraagd heeft aan mijn papa.
Zijn ouders wisten het ook, hij heeft voordien zijn plannen om mij ten huwelijk te vragen met hen besproken. Zijn mama is uiteindelijk mee geweest om de verlovingsring te kiezen!En dat hebben zij goed gedaan, hehe! ;-)
Uiteindelijk wist een goeie vriend van mijn vriend het ook.
Hij had enkele dagen ervoor verteld dat hij een ring had gekocht.
Op ons uitiendelijk verlovingsweekend in Parijs was er een goed bevriend koppel mee en toen heeft Niels het tegen zijn vriend gezegd (een van zijn beste vrienden) dat hij mij ten huwelijk wilde vragen tijdens dit weekend. :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...