TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sandrien
15-6-2007
|
|
|
dierk
|
8-9-2006 21:39:37
Hey Cynthia, als je de tijd vind moet je maar eens kijkje nemen op onze website,www.studiohappymusic.be , je vind er de pagina referentie's, je vind er het gastenboek,je zal merken...., wij kunnen je pakken referentie's doorgeven, Mocht je interesse tonen mag je gerust een mailtje sturen, verder nog veel succes met jullie voorbereidingen! Dierk
|
|
Peter
|
|
|
Bert
|
9-9-2006 10:18:02
Misschien kan je eens kijken op onze website www.adt-online.be . Wij zijn een pro DJ-duo uit Antwerpen en hebben veel ervaring met huwelijksfeesten en kunnen ook in de regio Gent optreden. Voor een vrijblijvende offerte vul je gewoon het info-formulier in. Feestelijke groeten, Bert (ADT)
|
|
Silvie
|
9-9-2006 16:42:26
Heb je al eens bij studio Partysound geluisterd? Hij komt uit de streek van Wetteren. Ik kreeg zijn adres via een collega en moet zeggen dat zijn prijs aardig meevalt.
Ons huwelijksfeest vindt plaats op 27 oktober en op aanraden van haar hebben we hem genomen.Toen we bij hem gingen om eens kennis te maken waren we direct verkocht.
Nog 6weekjes en het is eindelijk zover.Het aftellen is al vollop bezig en de zenuwen komen er al aan.Ik zal je op de hoogte houden hoe het was.Wanneer is het jullie grote dag?
|
|
Bart
|
|
|
Wouter
12-12-2006
|
10-9-2006 13:08:03
Anders moet je eens surfen naar www.studiohappymusic.be Hij heeft op ons trouwfeest gedraaid en het was super!!!!! Dierk is van Nevele en zelfs de zaal vond het een super DJ!
|
|
christa
|
13-9-2006 14:45:28
hallo cynthia
als je echt iets unieks wilt op je bruiloft raad ik je aan eens te kijken op www.zingendedj.nl
hier vindt je de unieke drive-in show van de zingende dj/entertainer Ronald
Groetjes Christa
|
|
Wim
|
23-9-2006 13:29:40
Hoi beste trouwers!! Ik ben Wim Demaere, een student Fotografie
(laatstejaars) aan het KDG Antwerpen en heb deze week de opdracht gekregen,
een huwelijk te fotograferen... Voor mij is dit een moeilijke opdracht
gezien het hoogseizoen voorbij is, en ik slechts 8 weken krijg om dit te
klaren...
Waarom zouden jullie een student nemen als fotograaf, of als extra?
1) IK WERK VOLLEDIG GRATIS!!!! 2) Dit is mijn vierde en laatste jaar fotografie en heb met deze dus wél
genoeg ervaring. 3) Ik maak voor jullie een fantastisch album, zoals jullie het wensen! ..
Wat wil je nog meer?!
De enige vereiste is, dat ik dus werkelijk vanaan start tot einde kan
fotograferen!! Interesse? Niet twijfelen, je helpt mij uit de nood, en
het kan jullie misschien wel hééél vééél geld sparen!!
03/322 45 39 of 04/73 66 55 98 dag en nacht bereikbaar!!
WDpictures@skynet.be is ook eventueel mogelijk!
Groetjes Wim
|
|
Jo
|
28-9-2006 20:31:42
Hallo Cynthia, Mag ik een beetje reclame voor mezelf maken? Ik ben DJ Jo, en feesten en fuiven zijn mijn ding. Wij zijn vooral commercieel ingesteld maar klant is koning en houden rekening met ons publiek. Indien je meer info wenst, aarzel dan niet een stuur gerust een mailtje aan djjovdb@telenet.be Groetjes
|
|
Angie
22-8-2007
|
30-10-2006 16:46:26
Hey Cynthia
Mijn broer is Dj en zal volgend jaar ook op onze trouw draaien. hij is van het Gentse en ik vind dat hij fantastisch draait. je moet maar zeggen wat je wil en hij draait het! Als je zijn gegevens wil, stuur me dan maar een mailtje. Groetje Angie
pieptjen@hotmail.com PS: zeg er wel bij waarvoor het is, want ik vergeet nogal vlug ;-)
|
|
Thierry
|
|
|
Daniel
|
21-3-2007 18:44:33
Na jaren van DJ'en in dancings en clubs kom ik terug naar mijn eerste liefde : huwelijken en verjaardagen.
Op gebied van muziek ben ik een echte kameleon oud, nieuw, zacht of boenk... je zegt het maar. Ik draai alles met even veel plezier. De echte specialiteit zijn de oldies en disco. Normaal ook als je ziet dat ik net even over de 50 ben. Voordeel van deze "gevorderde" leeftijd is wel de mensenkennis t.o.v. de veelal véél jongere collega's. En mensenkennis is soms wel nodig om een "lastig" publiek op de dansvloer te krijgen.
Wat betreft materiaal : ik gebruik uitsluitend kwaliteitsmateriaal van bekende merken.De uitgangwattage is 1200 watt stereo of zelfs 2500 watt mono (zeer geschikt voor buitenparty's). Op simpele vraag en zonder meerkost kan er ook een lichtshow met PAR's en scanners voorzien worden.
De vraagprijs is all-in : desnoods vanaf het moment dat de receptie begint met zachte lounge/achtergrondmuziek tot en met het einde van de feest - hoe laat dat ook mag zijn !!! Geen beperking in uren of wat dan ook. VASTE PRIJS = GEEN VERRASSINGEN.
Normaal 350 euro - nu slechts 250 euro - beperkte tijd geldig !!!!
Alle bijkomende informatie : 0495.746060
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|