Terug naar overzicht
Kkan hier niets over zeggen, maar vind het wel een super locatie!!! Wist niet dat dit gedaan werd Hopelijk is er niets van aan!
Misschien zijn de renovaties dan al gedaan? Ik heb er ook over gelezen op dit forum, maar ik weet er niet meer over! Groetjes, Alessia.
ik heb indertijd daar info aangevraagd en kreeg dit terug:Helaas zullen de zalen gesloten zijn wegens verbouwingswerken vanaf mei 2012 tot eind 2014.misschien toch eens horen met hen, zou kunnen zijn dat er al een deel open zijn en een deel niet ofzo? Ik heb ook in november 2012 een bedrijfsfeest daar, dus denk toch wel dat er een deel moet open zijn. Misschien zijn de renovaties niet doorgegaan?
September 2013 valt middenin de periode die je schrijft, ze zullen misschien (hopelijk) van gedacht zijn veranderd. Ik heb een afspraak gevraagd dus dan zullen we het wel te horen krijgen zeker? Ik hoop alvast dat het lukt:-)
wat ik vermoed is dat ze misschien de zalen van de zoo al gedaan hebben en dat de termijn die ze in de mail besprak de gehele renovatie van de Elisabethzaal is. ik duim voor jou mee want dat zijn wel toffe zalen.
Hoi hoi,Zie hier het antwoord op mijn mail ie ik verstuurde naar de zoo met dezelfde vraag:Date: Wed, 1 Aug 2012 10:22:57 +0200Subject: FW: TrouwMevrouw,Hartelijk dank voor uw interesse in de zalen van de Zoo voor uw huwelijksfeest.Bijgaand in deze e-mail kan u alvast meer informatie over onze huwelijksfeesten terugvinden. U kan ook terecht op onze website www.zalenvandezoo.be voor meer informatie en foto’s.Alle vermelde tarieven en formules zijn geldig in 2012 en onderhevig aan eventuele wijzigingen in 2013.Wanneer zou uw huwelijksfeest plaatsvinden? In 2013 is het, wegens renovatie van een aantal van onze zalen, helaas niet mogelijk om met externe catering te werken.U kan uiteraard wel onze eigen catering gebruiken. De werken hebben geen invloed op de Marmeren zaal zelf, zodat huwelijksfeesten in onze zaal steeds unieke en fantastische events worden.Indien u nog vragen heeft, helpen wij u graag verder.Vriendelijke groeten
We zijn intussen de zaal gaan bekijken en het viel wat tegen. Zoals hierboven al gemeld, kan je omwille van de verbouwingen enkel met hun eigen cateraar werken, maar die is niet echt flexibel. 2 menu's om uit te kiezen en aanpassingen zijn niet mogelijk, helemaal niet seizoensgebonden, zomer en winter dezelfde menu. Beetje jammer dus wij gaan het niet doen.