Terug naar overzicht
Wij hebben nog 42 dagen te gaan. Met andere woorden, wij trouwen de week voor jullie op zaterdag 21 oktober!Geniet er evenveel van als wij,groetjes Ellen en Johny
Wij trouwen net als jullie op 28 oktober. de voorbereidingen zijn zo goed als klaar, het is alleen nog maar wachten tot de datum er is. Genieten gan we zeker doen.Groetjes,Anita
hallo wij trouwen op 13 oktober 2006
wij trouwen op 14 oktober, dus nog 34 dagen te gaan, en we zijn al volop aan het aftellen !!!groetjes en veel plezier nog met de voorbereidingenInge en Tom
Onze trouw is gepland op 27 oktober, een dagje voor jullie dus. Voor mij mag de tijd vliegen!!!GroetjesKirsten
Hoi beste trouwers!! Ik ben Wim Demaere, een student Fotografie (laatstejaars) aan het KDG Antwerpen en heb deze week de opdracht gekregen, een huwelijk te fotograferen... Voor mij is dit een moeilijke opdracht gezien het hoogseizoen voorbij is, en ik slechts 8 weken krijg om dit te klaren... Waarom zouden jullie een student nemen als fotograaf, of als extra? 1) IK WERK VOLLEDIG GRATIS!!!!2) Dit is mijn vierde en laatste jaar fotografie en heb met deze dus wél genoeg ervaring.3) Ik maak voor jullie een fantastisch album, zoals jullie het wensen! .. Wat wil je nog meer?!De enige vereiste is, dat ik dus werkelijk vanaan start tot einde kan fotograferen!! Interesse? Niet twijfelen, je helpt mij uit de nood, en het kan jullie misschien wel hééél vééél geld sparen!!03/322 45 39of04/73 66 55 98 dag en nacht bereikbaar!!WDpictures@skynet.be is ook eventueel mogelijk!Groetjes Wim