Terug naar overzicht
heyla,Normaal hebben ze in de ava rozeblaasjes, in de fun heb ik ze ook zien liggen,ik heb mijn rozeblaadjes op deze website besteld, prima service http://www.trouwen-feestartikelen.nl/ En de 'party poppers' had ik bij de action gekocht, ze komen daar maar iets van een 0,85 cent.hopelijk ben je wat geholpen!veel succeslieve groetjes Serena
heb ze ook al in ava gezien x
Thx dames! :)Tiens, de party poppers heb ik precies niet zien liggen bij action...verdorie toch...
Ik heb vorige week nog rozenblaadjes gekocht bij de ava: ik heb drie zakjes met witte rozenblaadjes gekocht aan 1.59 euro/stuk (zitten 144 stuks in) en ik heb een doosje gekocht met rozenblaadjes 'just married' en die kwam ofwel 2.75 ofwel 3.35 (staat niet duidelijk op het kassabon). Je hebt daar verschillende soorten en kleuren dus keuze genoeg :D!! Groetjes, Alessia.
Ik hoor't al Alessia...ik ga weer niet kunnen kiezen! Nu eens zien waar ik een Ava in de buurt heb!
Hey Melissa,Je kan er ook bij Ikea kopen (raar maar waar:-)Veel succes
Thx voor de tip! :)
Beste Melissa, Op styleyourwedding.be vind je ook vanalles! En prima service :-)
Bij action heb ik ook rozenblaadjes gezien!
Ja, had ik ook gezien Jolien, maar er lag maar 1 zakje meer en 't waren roze, en ik ben op zoek naar paars of wit of zilver... Toch bedankt!Emmy, ik heb al eens gekeken en inderdaad wel leuke dingen!
Bij ons in de ava in lier waren er zeker witte!
Ik ga daar ook eens voor kijken, dat is zo mooi en geeft toch iets extra's hé.Groetjes.
Als je van in de buurt van Scherpenheuvel bent ook eens gaan kijken bij de Festivalshop. Wij hadden onze rozenblaadjes daar gekocht. Speciaal papier dat vergaat met regen, zo moest er niets opgeruimd worden :-) De confettischieters gaan ze daar waarschijnlijk ook wel hebben.
in dreamland hebben ze ook ik heb de mine van ebay €9 voor 2000 bloemblaadjes maar is natuurlijk riskant met je huwelijk zo dicht bij
Vandaag richting Ava!! :)
hoi,de mijn komen ook van bij den ava :)