Terug naar overzicht
Wendy, neem contact op met een taxi firma. Die doen meestal ook autoverhuur (met chauffeur) voor huwelijken. En dan heb je allemaal dezelfde auto'sgrtn Inge
De Zigeuner in Diepenbeek verhuurt ook wagens en bussen (vooral old-timer geloof ik) voor huwelijken, wel op tijd reserveren!groetjes Eva
Wij werken op 4 september met retro bruidswagens. We hebben bij hen een ou Citroënbusje gehuurd met chauffeur, mar ze hebben ook auto's. Neem eens een kijkje op www.retro.be Succes !
Hey,Bartok is een hele goede fotograaf, maar wel wat aan de dure kant....Maar het resultaat is zeker fantastisch...Wij hebben ook zwarte mercedessen gehuurd...bij een ceremoniebedrijf uit zoutleeuw. Je moet maar eens kijken in de gouden gids. De naam ontsnapt me even....die verhuren ook ceremoniemeesters, maar daar waren we niet zo tevreden over, maar de auto's waren prachtig, met beige vlaggetjes vooraan met gouden ringen geborduurd...heel klassevol!Nog veel succesnathalie
Als ceremoniemeester kan ik u alle wagens bezorgen voor uw huwelijk: mercedessen zwart of wit, oldtimers, oldtimer-bus, enz... Laat maar iets horen. Groetjes