Terug naar overzicht
Een dikke proficiat! Foto's zijn echt super. Je ziet echt op de foto's dat jullie genieten.Bedankt voor de tips ;-) Al is het nu al soms moeilijk om je van andere nix aan te trekken. Tinne
Ook van hieruit een dikke proficiat!!!
een dikke proficiat!nog veel geluk in jullie verdere leven samen!Serena
Een dikke proficiat! zien er superfoto's uit :-)Ik heb wel een vraagje: hadden jullie voor iedereen zitplaatsen in feestzaal den Eyck?Heb net een offerte aangekregen, maar staat in vermeld 'enkele zitplaatsen' merci
Proficiat en veel geluk gewenst!
Prachtige jurk!! Een Maggie Sottero denk ik? Mooie locatie het MAS!Dikke proficiat en veel geluk in de toekomst!!groetjes
Mooie foto's, een dikke proficiat !!!
Heel mooie foto's op een superlocatie!Proficiat!
Dikke proficiat, mooie foto's!
heel mooi! en wat een prachtig babytje!!! dikke proficiat en nu genieten van het getrouwde leven :-)
Proficiat! Wij hebben ook Lieven als fotograaf, dus leuk om te horen dat hij top was :-)
Bedankt iedereen!@ Debora: Er waren bij ons een aantal gewone tafels en dan een deel staantafels met barkrukken. Voor ons was de verdeling perfect.Maar bij Den Eyck is echt alles bespreekbaar dus als je de indeling anders wilt is da echt geen probleem.groetjesAnke
hey Anke,Leuke foto's en prachtig kleed! Proficiat!Wij trouwen op 13/10/12, ook in zaal den Eyck. Wij waren ook meteen verliefd om de gezellige zaal én vriendelijke ontvangst! Alles is inderdaad bespreekbaar. Hadden jullie een buffet? Blijkbaar ben jij ook van Deurne (ik herken een foto van hier in de buurt). Hoe was het districthuis in Deurne, ook vriendelijk?
o oké mercikes!Gaan er zeker voor horen
@ Claudia: Wij hadden een diner met enkel de suite (20 pers.) en daarna een dansfeest met desserten- en kaasbuffet en rond 1.00 uur nog frietjes voor iedereen.Het districtshuis in Deurne valt goed mee. Tis ni het mooiste maar de schepen doet da wel goed. Hij probeert het wat losjes te houden met af en toe een grapje.Ze lopen soms wel achter op schema. Wij waren de laatste om 10.45 en toen we er om 10.30 aankwamen stond de vorige nog te wachten op de gang. Dus ik denk dat wij met een kwartiertje vertraging getrouwd zijn.Geniet nog van de verdere voorbereidingen