Nu Online
Momenteel zijn er 361 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur troubles - part 2 - opgelost!

2-8-2012 22:32:54
Hallo allemaal,

Wie mijn vorige post gelezen heeft, weet dat er moeilijkheden waren met onze 'traiteur'.
Ik vind die persoon zelfs de naam niet meer waardig, meer dan een veredelde prutser is hij niet!!
Gezien we niet echt iets op papier hadden staan (eigenlijk dom, maar ja) en er nog geen voorschot was betaald, heb ik samen met mijn liefje vanavond besloten om op zoek te gaan naar iemand anders.
De andere persoon was immers onbereikbaar, reageerde op niets (mail, sms, telefoontjes) dus als hij nog niet de minste beleefdheid heeft om ons te laten weten dat hij het niet wenst te doen...dan zoeken we iemand anders!!

Vanavond dus echt veeeeel telefoontjes gedaan...een heleboel traiteurs gebeld, velen waren al bezet (nogal wiedes op 35 dagen voor datum) en uiteindelijk via een lief collega'tje terecht gekomen bij een oud-buurman van mij.
Super grappig :-) en een hele vriendelijke persoon!
Gezien hij zondag op vakantie vertrekt, stelde hij voor om vanavond nog af te spreken om alles te overlopen.
En...hij doet alles voor ongeveer hetzelfde budget (scheelt een kleine 200€).
Ik ben echt ZOOOO blij dat ik iemand anders heb gevonden...echt niet normaal!!

Ben vandaag een échte bridezilla geweest met tranen, tranen, tranen...
Maar waar een wil is, is een weg...en daar is vooral een vele betere traiteur :-)!

Joepie...ik kan nu genieten van een verdiende nachtrust!!

Groetjes

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 22 | Gelezen: 932

lien
4-5-2013
 Meld misbruik2-8-2012 22:37:34

Oef gelukkig dat alles toch nog goed gekomen is !!!

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik2-8-2012 22:43:04

Wat onprofessioneel van traiteur nr 1!! Ik kan me echt voorstellen hoe je je voelde, wij hebben hier gisteren nog een mini-crisis gehad met de kerk. Een verdiende nachtrust voor jou!

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 22:44:03

Jeetje, jou zou voor minder bridezilla worden! Goed te horen dat het allemaal op zijn pootjes terecht is gekomen... Nu nog even genieten van de laatste maand hè? Doei!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-8-2012 22:48:45

Ik ga zeker en vast terug genieten dames :-) maar vandaag was het echt bridezilla ten top hoor...amai :-) crisis!!

Ja, traiteur 1 is gewoon een labiele man...het is niet omdat zijn relatie met mijn collega stopt, dat hij iemand anders moet laten stikken!! En dan nog niet eens iets laten weten...JA...NEE...das toch niet zo moeilijk?
In elk geval, hij mag ophoepelen :-)!

En dan nu..duik mijn bedje in!

groetjes!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik2-8-2012 23:07:11

Amai super dat je nog iemand gevonden hebt! Je zou idd voor minder een bridezilla worden! Geniet nu maar van een zalige nachtrust zonder zorgen!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-8-2012 7:54:08

My god, wat een nachtmerrie. Wij maar denken dat ie professioneel zou doen. Goed voor jullie dat je nu weer op beide oren kan slapen!!

Marisa
1-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 8:12:09

Bridezilla momenten zijn normaal in zo'n situaties denk ik :) Gelukkig dat alles goed gekomen is!

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 8:21:15

Oef, ben blij in uw plaats, kan me voorstellen dat het een groot stress moment was!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik3-8-2012 8:39:57

Oef!! Gelukkig heb je een oplossing gevonden! Nu kan je met een goed gevoel toeleven naar jullie trouw. Nog een maand aftellen! Spannend!!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik3-8-2012 8:40:03

Wat een verhaal. Toch raar dat mensen zo onbeschoft kunnen doen...
Gelukkig hebben jullie toch snel een oplossing gevonden! En nu maar terug genieten. Het is bijna zover...

sarah
24-8-2012
 Meld misbruik3-8-2012 8:41:18

Amaai kben content dat jullie een andere vonden. Dus de vorige kon prive en werk niet gescheiden houden m.a.w....goe bezig! Tsssss

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 8:53:50

Bedankt voor jullie reacties dames!
Ik ben deze ochtend met een relax gevoel opgestaan, echt waar :-)!

Traiteur 1 had precies nog de indruk dat hij het nog zou mogen doen...heb dan via zijn 'ex', mijn collega dus, vandaag laten weten dat hij den hoogste boom in kan :-)!
Ongelooflijk hoe de mensen tegenwoordig zijn...wij willen zekerheid en een goede dienstverlening...geen labiele depressieve man die 'twijfelt' of hij onze feest wou doen é seg!

Maar alles komt dus goed...:-)!!

groetjes!

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik3-8-2012 9:08:50

Ik ben blij dat het toch goedgekomen is. Best dat je inderdaad voor iemand anders gekozen hebt. Als je de hele tijd niet weet of het goedkomt of niet... Ik zou ook niet te genieten zijn.
Nu terug genieten :-)

groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 9:35:01

Voila! Nu terug genieten...morgen vrijgezelle, dinsdag kleedje passen en woensdag boudoir shoot! Laat het genieten dan nu herbeginnen...:-)!

groetjes

kim
7-7-2012
 Meld misbruik3-8-2012 12:00:15

Oef, ben super blij voor je dat je een nieuwe traiteur gevonden hebt!
Ander en beter zeggen ze altijd hé ;-)

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik3-8-2012 12:01:12

Oh, ben blij voor jou! En de aanhouder wint he, goed dat je niet bij de pakken bent blijven zitten met die eerste traiteur. Veel plezier op je vrijgezelle en geniet nog maar lekker verder van al de rest!

Grz

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 12:04:29

Voila, zeker ander en beter :-)!!

Bedankt...nu beetje spanning voor de vrijgezelle, maar is gezonde spanning :-)!
Ik moet wel toegeven dat de stress van gisteren nog nazindert hoor...
Maar als ik nog eens goed kan slapen, ben ik morgen helemaal in 'vrijgezellige' modus!!

groetjes!

Sofie

Meld misbruik3-8-2012 15:04:56

Contract op papier met deze traiteur?
Kwestie van een ezel te zijn en u geen twee keer aan dezelfde steen te stoten... ;-)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 15:13:55

Nu is alles officieel in orde ;-)!

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 16:06:47

oef! ik kan me voorstellen, zo kort voor de trouw, je eten zien in het water vallen! man, ik zou ook stressen wi. ik vrees dat mijn omgeving een orkaan zou voelen passeren!

je kan terug rustig in- en uit ademenen (voor zoverre we dat uberhaupt nog kunnen, zo dicht bij onze datum!) en genieten van wat nog komen moet!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik6-8-2012 0:09:59

Allé wat er allemaal kan gebeuren als ik eens een weekje op vakantie ben

Ben blij voor jullie dat alles in orde is gekomen!!!!

Groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik6-8-2012 8:48:23

Ja Nancy...twas grote crisis :-)!
Maar tis idd in orde gekomen...goed e!!!

groetjes!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...