Terug naar overzicht
Hallo,wij hebben begin juni een trouwfeest gehad in La Butte aux Bois. Bedoel je dat?Het was geen feest met dansavond, enkel zeer uitgebreid diner. Maar het was allemaal dik in orde.
Ik heb gehoord dat Bart Claes (de barrier) het niet zo goed doet, dus daar zou ik mee oppassen!Wij gaan zelf trouwen in La butte aux Bois volgend jaar in mei, feest met dansavond. Tot nu toe alles heel positief!
De Barrier!! Zeker weten! Een geweldige zaal en fantastische lekker eten, hebben er pas een zeer mooi feest gehad en het was tot in de puntjes geregeld!
http://www.madeinlimburg.be/nieuws/erop-of-eronder-voor... Ik weet niet wat er uiteindelijk van geworden is. Maar wij hebben er toch voor gekozen niet naar De Barrier te gaan (ondanks dat het een prachtige zaal is!). Als het dan failliet gaat vlak voor je feest....
Dat is ook de reden waarom we De Barrier niet gekozen hebben. Dat was mijn droomzaal al heel lang maar ja, beter geen risico nemen voor je volgend jaar geen feest meer hebt ;-)
La butte aux bois lijkt me heel mooi, maar ook best wel kostelijk.Kan iemand me richtwaarden geven qua prijzen (zowel vaste kosten als richtwaarden voor menu) voor deze locatie?
Wij hebben geboekt in Hof ten Steen zonder dat we van die toestanden afwisten van Bart Claes... helaas. Maar ik ben nog altijd overtuigd van mijn keuze - het ligt gewoon prachtig. Bart Claes is daar ook een vaste cateraar, maar itt De Barrier is de zaal zijn eigendom NIET. Maw, als hij failliet gaat, dan zoeken we gewoon een nieuwe cateraar. Nu, tuurlijk ben ik wat bang, want we hebben 1500 waarborg betaald, en ik vrees idd dat wij ons geld misschien niet meer gaan terug zien... effe bang afwachten, maar ik wil er in blijven geloven.Of ben ik te optimist en naief?