Terug naar overzicht
Hoi Sandra,gewoon naar een bruidswinkel gaan, en zeggen wat je budget is.Dat heb ik ook gedaan. Ik heb bijvoorbeeld bij Jagré (Antwerpen) gezegd: budget is € 400, en ik heb 10-15 jurken aangehad. Niet van de laatste collectie, maar dat wist ik op voorhand al.Ook bij ZiRi (was in Merksem, maar die zijn verhuisd) heb ik enkele jurken gepast binnen m'n budget.Bij Youniek in Turnhout hebben ze ook betaalbare jurken. Daar ben ik zelf nog niet geweest, maar al wel veel goeds van gelezen.GroetjesKatrien
boetiek couture in sint niklaas aan het shopping center is ook zeker een aanrader, daar kan je voor 400 zeker al vanalles vinden.
Mijn jurk kwam van Youniek in turnhout. Je kan er al een jurk voor 399 euro vinden, de duurst is er 899 geloof ik... Super services en hélé mooie jurken
Frankrijk als je daar dicht in de buurt woont! Ik ben naar Rijsel geweest (Morelle Mariage, Point Mariage, Tati, ...) en je hebt daar zéér veel mooie jurkjes van rond de €300-€400 en je kunt het er echt niet aan zien!! Ik ben van het principe dat je dat toch maar één keer aandoet en dat het dus niet superduur moet zijn, maar ik wou wel een mooi kleedje. En dat heb ik daar gevonden! Veel succes!!
Bij Youniek hebben ze super mooie kleedjes, een goede vriendin van mij heeft daar haar kleedje van. En idd max 899 (tenzij je alles wil laten maken zoals je in gedachten hebt). In Zundert is blijkbaar ook een goedkopere winkel ... http://www.cestmoi-bruidsmode.com/over-ons/contact.html Groetjes !
Tis mss het proberen waard maar eens zoeken of er geen bruidswinkels zijn die ermee stoppen..Hier in Gent was er een winkeltje waarvan de uitbaatster met pensioen ging dus begon ze uitverkoop te doen...Ben er ook met klein hartje naar toe gegaan omdat je meestal wel niet hetgeen dat je zoekt tegenkomt bij zo uitverkopen...Maar ik heb het grote geluk gehad, het kleedje dat ik er een paar maanden dervoor in een boek had gezien heeft zij me gebracht...En ze heeft er me dan nog een bijpassende stola bijgemaakt en haaraccessoires gegeven...Mijn budget van 300euro dat ik had opgesteld heb ik zelfs niet allemaal opgebruiktxxx