Terug naar overzicht
Hmmm...dilemma's...Als je het zelf kan opsteken en je zus kan het bijvoorbeeld krullen kan je het zelf doen?Misschien eens proberen?Of aan de kapster vragen om enkel krullen er in te doen...en zelf opsteken? :-)Maar is ook lastig...die zal dan denken hoe? moet ik niet opsteken?Moeilijk ja!!groetjes
wat de kapster zal denken, daar moet je geen rekening meehouden. het is jullie dag en jij moet je goedvoelen...dus idd, misschien gewoon krullen in laten leggen en thuis zelf speldjes insteken...en als ze vraagt waarom ze t niet moet opsteken, gewoon zeggen dat je t mooier vond los. :-)
VIND IK OOK ...JOUW DAG...en de kapper moet doen wat je vraagt,meisje ge had dat direct moeten zeggen...ZO WIL IK HET EN NIET ANDERS!!! gewoon durven,want jij betaald...
EN NU ZIE IK... JE TROUWD...24 AUGUSTUS...en ik 24 augustus volgend jaar!als je echt geen raad weet probeer JESSICA VAN GLITGLAM...inclusief bruidsmake up...
Je had het mss beter meteen aan de kapster gezegd.Het is jouw dag, jij betaald, dus...Toen mijn broer getrouwd is heb ik mijn haar laten opsteken door de neef van mijn mama die kapper is.Toen het helemaal gedaan was vond ik het echt niet mooi, durfde eerst niets zeggen maar als ik zo naar de trouw moest zou ik mij en hele dag slecht gevoeld hebben.Ik heb het dan maar met een bang hartje gezegd en hij heeft helemaal opnieuw gedaan.Mijn trouw is volgende zaterdag en heb woensdag mijn proefkapsel. Dus nog spannend.
Ik ga toch proberen nog eens een nieuwe afspraak te maken, zodat ze het nog eens helemaal kan overdoen, maar dan echt helemaal zoals ik het wil. Ik had natuurlijk beter direct gezegd dat het niet was zoals ik het wou... maarja... Ik denk dan meteen da ze zal denken: wat een moeilijke is me dat...Dus hopelijk lukt een nieuwe afspraak en zal ik maar best de bridezilla in me bovenhalen als't me niet aantstaat Thx
Hou ons op de hoogte hé! Je kapsel is nu geen detail vind ik dus je moet op je strepen staan!! Misschien wat voorbeeldjes mee nemen?Allé, ik duim voor je!
Niet van aan trekken. Ik ben ook zo, op't moment zelf is alles mooi, maar als je dan beter begint te kijken denk je toch van hmmm...Geen probleem, wat je best wel had gedaan, is foto's trekken. Van elk kapsel dat ik laat opsteken trek ik foto's. Ik heb dan ook tegen haar gezegd van zo was het toen en zo was het nu. En dat vind ik mooier.De kapster heeft er ook geen probleem van gemaakt en was zelfs blij dat ik het vertelde want als bruid moet je stralen. Ik zou zeker niet een gedeelte zelf doen en een gedeelte door haar. Je betaalt ze, maar ze wil uiteindelijk toch ook fier zijn op haar werk.
Wel, zoals Deddy het omschrijft, zo denk ik er ook over! Veel succes met de nieuwe proef en ik hoop en verwacht dat mijn klantjes eerlijk zijn over deze dingen. Dat werkt het beste.
Oef, ik mag op 16/08 nog eens teruggaan. Ik had van de vorige keer foto's laten nemen hoor door haar. Daarmee dat ik zo teleurgesteld was wanneer ik het thuis allemaal nog eens beter bekeek. Je zag de bovenkant van de kam zitten waar mijn sluier aanzit enzo... Ik had ook voorbeeldjes meegenomen en zei dat ik zo wat een mengeling wou van een paar kapsels...Enfin, ik ben content dat ik nog eens terug mag... en deze keer zal ik streng zijn... en direct mijn gedacht zeggen Fingers crossed!Thx allemaal voor de steun!x