Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sluier

3-8-2012 21:30:26
Hallo bruidjes,

Ik wou even de mening van een ander horen:
Ik was eerst van plan een sluier en handschoenen tot mijn ellebogen te dragen.
(ik heb een bustierjurk)
Nu begin ik wat te twijfelen, of het toch niet te bloot is voor in de kerk mijn schouders enz..
maar het zal teveel worden als ik daar ook nog eens een stola bij draag zeker?
en ik vind eig jammer dat je niet zoveel van mijn kapsel zal zijn met die sluier..
Ik heb hem nu eig al gekocht, maar twijfel of ik hem ga gebruiken, ik heb ook al een tiara,
ik wil niet dat het 'te' wordt, en wnnr doe je de sluier uit dan? na de kerk, of laat je die erin?
wat doen de meesten ? stola of bolero of niets?

Petra
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 577

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik3-8-2012 21:37:50

Ik zie niet in waarom het te 'bloot' zou zijn hoor...
Je moet vooral dragen waar je je goed in voelt! Maar een tiara, sluier, handschoenen, stola.....mij lijkt het een beetje teveel van het goeie...

Succes met je keuze :)

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 21:39:48

ohnee :'( zie je wel, tis 'te' :P

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 21:47:48

Mij lijkt het persoonlijk ook wat teveel van het goede, zo alles bij elkaar :-). Ik heb ook een bustierjurk en heb vandaag een dunne stola gekocht voor erbij (vond het ook wat te bloot voor in de kerk en bovendien kan het in België ook wel eens frisser zijn, ook al is het zomer :-)) en heb een dubbele diadeem voor in mijn haar and that's it :-). Hier geen sluier, geen handschoenen en geen blingbling tiara dus :-).

Ik zou persoonlijk in jouw geval keuzes maken en indien je dan iets hebt dat je dan niet meer gaat gebruiken, kan je het misschien nog doorverkopen?

Als je toch alles wil gebruiken, zou ik het eventueel zo doen: de sluier eventueel voor in de kerk en de tiara voor tijdens het avondfeest? En ipv een stola voor in de kerk, kiezen voor een cirkelvormige bolero in stevige stof en dus geen voile, want dat wordt dan te veel met de voile van je sluier? En de handschoenen dan misschien uitlaten in de kerk en pas aandoen tijdens het avondfeest als je de bolero en sluier uitgedaan hebt?

Groetjes en succes!

Evelien

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik3-8-2012 21:55:02

thx voor de tips, maar mijn tiara ga ik er niet zelf meer kunnen insteken als mijn haar strak zit opgestoken..
Ik denk dat ik het gwn houd op mijn handschoenen, sluier, en tiara zonder stola dan..
dan valt het denk ik wel nog mee, mijn sluier doe ik dan eventueel uit na de kerk, en de handschoenen ook, dat was ik al van plan, op google zie ik veel foto's van sluiers met handschoenen en valt wel mee, alleen, mijn kleed is ook nogal bling bling, keb weer ferm overdreven.. :P

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik3-8-2012 22:00:04

Ik ken het gevoel van de sluier.. Zou ik er één dragen of niet.. Wanneer uitdoen.. Als ik er één draag dan zou ik het normaal na de kerk uitdoen. Vind het ook jammer dat je dan mindere keuze hebt in kapsels. Hangt af van de stijl van uw jurk vind ik. Bij een sobere jork vind ik het leuk als je extra elementen gebruikt maar bij een druk kleedje doe je dit beter niet denk ik.. Ik zou ook ofwel de sluier ofwel stola/bolero maar niet combineren. Vind het wel mooi bij een bustierkleedje! De handsschoenen zouden al zeker niets voor mij zijn maar dat is van persoon tot persoon hé.

Gewoon alle opties is uitproberen en zien wat het mooiste is bij uw kleedje. Succes hiermee!!

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik3-8-2012 22:09:16

Ik vind dat een sluier er ook al voor zorgt dat je iets minder 'bloot' bent, dus een stola zou ik daar denk ik niet ook nog eens bij doen, zeker als je ook al handschoenen hebt. Voor mij klinkt de combinatie prima als je de stola weg laat...

Succes met de keuzes! Ik zit nog in de fase van een zaal te vinden ;-)

heidi

Meld misbruik4-8-2012 10:11:17

hey, toe ik trouwde droeg ik een bustierjurk met kanten bolero, sluier en tiara... het geheel was zeer mooi, en ik voelde me een prinsesje die dag...ik zou eerder opteren om de handschoenen uit te laten (maar das een persoonlijk gedacht,ik vind dit echter niet zo mooi)

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik8-8-2012 20:41:18

ik zou zowiezo opteren voor handschoenen zonder vingers zo..Ik heb ook een kanten bolero gepast, maar ik vond mijn kleed helemaal anders uitkomen.. en dat wil ik niet , dilemma..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...