Terug naar overzicht
Mooi! Proficiat!
Wat een leuk filmje! Proficiat Ann!En je gezicht zegt méér dan 1000 woorden als je zijn kostuum 'checkt' :) Mooi om te zien!En wel grappig dat je videograaf erbij was als ze je huis 'onveilig' hebben gemaakt :) hihi...origineel filmke! Héél mooi!By the way, héél mooi kleed! En I'm in love with you dog ;)
heel mooi filmke !! en ontroerend met de hond erbij vindt ikeen heel mooi kleed en een prachtig kostum.
Prachtig! Wij hebben ook een Golden Retriever! Kei leuk dat hij mee op het filpje staat
Hey Ann,Eerst en vooral een super proficiat met jullie huwelijk!Prachtig filmpje! Tof dat jullie hond er ook bij staat! Ik zie dat jullie DJ Partysound hadden op jullie huwelijk.Wij hebben daar gisteren (via dit forum waarschijnlijk) een "folder" van in de bus gevonden. Hoe is die bij jullie meegevallen?Groetjes,Jess*
Een heel leuk en mooi filmpje - jullie zien er stralend verliefd uit! Nog even aftellen en dan de droomhuwelijksreis naar Zuid-Afrika. Proficiat!!
Oh, leuk filmpje!!Je zag er heel mooi uit!!! Maryilse denk ik?En origineel zo aan de garagepoort...tis is iets anders dan aan de deur, leuk!!Amai, ze hebben het huis wel op stelten gezet!!Geniet nog maar lang na van jullie dagje en nu aftellen naar de honeymoon!!!groetjesSandra
Oh, heel mooi hoor! Welk kleedje heb je juist aan, je stond er prachtig mee!Jullie huis zal er wel lief uitgezien hebben... En het jongetje met de luchtblazer heeft zich waarschijnlijk wel geamuseerd ;-)Dikke proficiat met jullie huwelijk!
Mijn kleedje was idd een Marylise. Het model Venice.Ik was er heel erg blij mee. Ik voelde amper dat ik het aanhad.